شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند | حواشی بیرانوند

دیر خوابیدن برای بیرانوند گران تمام شد + فیلم

اسماعیلی که روزگاری در دربی بزرگ تهران در دوئل با بیرانوند در ضربه پنالتی ناکام مانده بود با این گل به نوعی خودش را خالی کرد.

دیر خوابیدن برای بیرانوند گران تمام شد  + فیلم

به گزارش شما نیوز؛ اسماعیلی که روزگاری در دربی بزرگ تهران در دوئل با علیرضا بیرانوند در ضربه پنالتی ناکام مانده بود با این گل به نوعی خودش را خالی کرد.علیرضا بیرانوند نام اصلی وی محمدرضا بوده که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند که در پست دروازه‌بان بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند بازیکن پرسپولیس است.

 پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی مقابل نساجی شکست خورد. مسابقه‌ای که برخلاف اعلام قبلی نه در ورزشگاه شهید کاظمی بلکه در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شد تا همه آنهایی که می‌خواستند از این بازی بین دو تیم آسیایی فوتبال ایران اطلاعات بگیرند گمراه شوند.

این بازی یک گل داشت که در نیمه اول به دست آمد و در صحنه منجر به گل بیرانوند یکی از همان خروج‌های پا به توپش را انجام داد و سعی کرد توپ را به یکی از بازیکنان هم تیمی‌اش برساند، اما بازیکن نساجی توپ را گرفت و به فرشید اسماعیلی پاس داد تا این بازیکن سابق استقلال با ضربه‌ای هوشمندانه و از فاصله نسبتا دور توپ را از بالای سر بیرانوند به تور دروازه پرسپولیس بچسباند.

با توجه به این اشتباه  به نظر می‌رسد حضور در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر که با مصاحبه حدودا دوساعته بیرانوند همراه بود برای این دروازه‌بان گران تمام شده، چرا که قطعا شب قبل از بازی خیلی دیر خوابیده و شاید همین مسئله روی عملکردش تاثیرگذاشته باشد.

در عین حال فرشید اسماعیلی که روزگاری در دربی بزرگ تهران در دوئل با بیرانوند در ضربه پنالتی ناکام مانده بود با این گل به نوعی خودش را خالی کرد تا نشان دهد بعد از درخشش در هند حالا برای بازی با الهلال هم می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار رحمتی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied