شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | بازی حساس

نگرانی بزرگ پرسپولیس قبل از بازی حساس

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، پیگیر وضعیت محمد عمری شد.

نگرانی بزرگ پرسپولیس قبل از بازی حساس

به گزارش شمانیوز  : باشگاه فوتبال پرسپولیس که به‌طور خلاصه پرسپولیس نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در دی‌ماه ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه زیرمجموعهٔ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. پرسپولیس با کسب ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی و ۲۸ جام کشوری، پرافتخارترین باشگاه‌ تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

پرسپولیس

 

بعد از برتری شیرین تیم ملی امید مقابل تایلند در بازی های آسیایی،اتفاق تلخی برای محمد عمری رخ داد و ستاره جوان فوتبال ایران با افت شدید فشار و سرگیجه مواجه شد. همین موضوع باعث شد تا این بازیکن به بیمارستان منتقل شود و تحت مراقبت قرار بگیرد.

قرار بود این بازیکن به همراه دو نماینده دیگر پرسپولیس در تیم امید دیشب راهی دوحه شوند تا برای بازی با الدحیل در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند. با این وجود پرواز عمری به دوحه کنسل شد. تا زمانی که وضعیت او پایدار نشود، این بازیکن اجازه پرواز نخواهد داشت.

 

 

یحیی گل محمدی که حساب زیادی روی این بازیکن باز کرده بود، از این اتفاق تلخ به شدت نگران شد و خودش شخصا پیگیر وضعیت سلامتی عمری شد. در این باره گفته می شود وضعیت عمری نسبتا خوب است و او احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می شود. با این حال نظر نهایی را پزشکان متخصص بعد از انجام آزمایشات نهایی خواهند داد.

پرسپولیس برای بازی حساس با الدحیل چند غایب دارد و اگر عمری هم به این بازی نرسد، شرایط این تیم سخت خواهد شد. از همین رو گل محمدی نگران وضعیت عمری است و اصلا دلش نمی خواهد در آستانه بازی حساس مقابل الدحیل یکی دیگر از ستاره های تیمش را از دست بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied