شمانیوز
شما نیوز

سحر ولد بیگی | همسر سحر ولد بیگی

سر و کله سحر ولد بیگی پیدا شد | دوچرخه سواری سحر ولدبیگی در خیابان های تهران

سحر ولد بیگی با انتشار یک عکس از دوچرخه سواری اش اینستاگرامش را بروز کرد.

سر و کله سحر ولد بیگی پیدا شد | دوچرخه سواری سحر ولدبیگی در خیابان های تهران

به گزارش شمانیوزسحر ولد بیگی با انتشار یک عکس از دوچرخه سواری اش اینستاگرامش را بروز کرد. سحر ولدبیگی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح بازیگر مطرح کشور است. سحر ولدبیگی دختر مسعود ولدبیگی چهره پرداز و بازیگر می باشد. بازی در سریال دختران شروع شهرت سحر ولدبیگی بود. در ادامه عکس سحر ولدبیگی در اینستا گرام خودش منشر کرد.

 

سحر ولد بیگی

 

پدر سحر ولد بیگی

مسعود ولدبیگی پدر سحر ولدبیگی، بازیگر است. ولدبیگی کار چهره پردازی را همراه با بازی در تئاتر از (1347) در تئاتر «جامعه باربد»، آغاز کرد. وی از سال (1349) با «عروس بیانکا» ساخته ی شاپور قریب وارد عرصه ی چهره پردازی در سینما شد.

مسعود ولدبیگی، نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از دوره ی بیست ودوم جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «دوئل» (1382)، سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از یازدهمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «از کرخه تا راین» (1371) و سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از دوره ی نهم جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «پرده ی آخر» (1369)، را در کارنامه دارد.

 

همسر سحر ولد بیگی

نیما فلاح متولد 1351 تهران دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه دوباره با مهران مدیری در برنامه جنگ 77 فعالیت بازیگری اش را ادامه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی