شمانیوز
شما نیوز

شهاب حسینی | حواشی شهاب حسینی

شهاب حسینی وقت عروس دار شدنش است | این عکس از پسر شهاب حسینی همه را شوکه کرد

به تازگی عکسی از شهاب حسینی منتشر شده است که در این عکس شهاب حسینی در کنار پسر خودش است و برخی مخاطبان به بزرگ شدن شهاب حسینی و عروس دار شدنش اشاره کردند.

شهاب حسینی وقت عروس دار شدنش است  |  این عکس از پسر شهاب حسینی همه را شوکه کرد

شهاب حسینی بازیگر و کارگردان مشهور سینمای ایران است. شهاب حسینی دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی از همسر اولش جدا شده است. شهاب حسینی اخیرا با کارگردانی فیلم ناکجا آباد به رسانه ها و سینماها بازگشته است. شهاب حسینی این روزها در سینماهای مختلف برای اکران فیلمش حضور دارد. فیلم زیر برخورد عجیب بادیگارد شهاب حسینی با هواداران او را نشان می دهد.

شهاب حسینی

ازدواج شهاب حسینی 

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد. او در 22 سالگی با همسرش پریچهر قنبری آشنا شد و دو فرزند به نام های محمدامین، متولد 14 بهمن 1382 و امیرعلی متولد 20 مردادماه سال 1390، حاصل زندگی مشترک آنها می باشد.

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

اولین سریال شهاب حسینی

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت. شهاب حسینی در سریال پس از باران ایفاگر نقش علی بود و با هنرمندانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی بود.

اولین حضور شهاب حسینی و همسرش در محل عمومی

برای نخستین بار در 21 شهریور ماه 1401 در کنار همسر دومش ساناز ارجمند در اکران مردمی فیلم «شین» حاضر شد که بسیار خبرساز شد.

3

شهاب حسینی در یکی از مصاحبه هایش در مورد سختی های بازیگری و دوری از خانواده اش صحبت کرد و گفت:" بچه های من با مـن خاطرات مشترک زیادی ندارند، انها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچوقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. مـن پدرم را از دست دادم در حالی‌که سال‌هـای آخر نتوانستم وی را آن ‌طور که باید ببینم. این‌ها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای این‌ها چه بـه دست آوردم؟"

آیا شهاب حسینی دوباره ازدواج کرده است؟ همسر جدید او کیست؟

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی