شمانیوز
شما نیوز

گربه‌های ولگرد

گربه‌های ولگرد نگهبانان امنیتی شدند + فیلم

گربه‌های ولگرد نگهبانان امنیتی شدند + فیلم

گربه‌های ولگرد نگهبانان امنیتی شدند این فیلم را ببینید.

به گزارش شمانیوز، گربه‌های ولگرد استخدام شدند. گربه‌های ولگرد نگهبانان امنیتی شدند. گربه‌های ولگرد در فیلیپین به استخدامم در آمدند.با نوازش گربه های ولگرد ساعات طاقت‌فرسای شیفت‌های ۱۲ ساعته را به شیرینی سپری کنند. گربه‌های ولگرد نگهبانان امنیتی شدند این فیلم را ببینید.

گربه‌های ولگرد نگهبانان امنیتی شدند

 یک شرکت امنیتی در فیلیپین از گربه‌های ولگرد به عنوان نگهبان استفاده می‌کند. گربه‌های نگهبان گرچه مهارت‌های سگ‌ها را ندارند و بازیگوشی و چرت زدن را به مراقبت ترجیح می‌دهند، اما با استقبال مردم روبه‌رو شده‌اند.

یک نگهبان شیفت شب در باره همکاری با این گربه‌های ملوس به خبرگزاری فرانسه گفت: نگهبانان این فرصت را دارند تا با نوازش آن‌ها ساعات طاقت‌فرسای شیفت‌های ۱۲ ساعته را به شیرینی سپری کنند.

گربه‌ای که جلیقه‌ای سیاه و زرد به تن دارد، در کنار نگهبان‌هایی که بیرون ساختمان اداری فیلیپین صف کشیده‌اند، قدم می‌زند و منتظر دریافت دستورالعمل برای شیفت خود هستند.

کونان، گربه ولگرد شش ماهه، مدتی پیش به تیم امنیتی مرکز شرکت جهانی در مانیل پایتخت فیلیپین پیوست.

او یکی از گربه‌های خوش شانسی است که به طور غیررسمی توسط ماموران امنیتی در سراسر شهر، جایی که هزاران گربه در خیابان زندگی می‌کنند، بکار گرفته شده است.

در حالی که گربه‌ها فاقد مهارت‌های امنیتی سگ‌ها هستند - و تمایل به خوابیدن در محل کار دارند - جذابیت و همراهی این حیوانات، آن‌ها را برای نگهبانان که در شیفت‌های ۱۲ ساعته کار می‌کنند، محبوب کرده است.

کانن زمانی که چند هفته‌ای داشت توسط یک خدمتکار که او را در پارکینگ ساختمان پیدا کرد نجات یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی