شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو MVM X55pro | امکانات خودرو MVM X55pro

رونمایی از خودرو MVM X55pro | امکانات باورنکردنی MVM X55pro را ببینید

خودرو X55pro یکی از محصولات خودرو سازی چین که در داخل کشورما ایران وارد شده است. ام وی ام ایکس 55 پرو نسل جدید این خودرو جذاب است که رقیبی تازه نفس برای کراس اوورهای کامپکت بازار به شمار می رود. در ادامه به بررسی و معرفی این خودرو می پردازیم.

 رونمایی از خودرو MVM X55pro  | امکانات باورنکردنی MVM X55pro  را ببینید

به گزارش شمانیوز : یکی از خودروهایی که  توسط مدیران خودرو داخل کشورمان وارد شده است ، خودرو

MVM X55pro است.  خودرو MVM X55pro در طراحی ظاهری، کابین و مشخصات فنی نسبت به مدل قبلی پیشرفت زیادی داشته  است. در خودرو MVM X55pro  تغییرات گسترده‌ای در داخل کابین، مشخصات فنی و برخی از آپشن‌ها صورت گرفته است. در ادامه به بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم.

طراحی ایکس55 پرو

طراحی ایکس 55 پرو بر اساس آخرین استانداردهای جهانی صورت گرفته است. استفاده از جلو پنجره ماتریسی طرح کهکشانی، پیش از هر چیز، جلب توجه می کند. چراغ های جلو از نوع هالوژنی در نسل قبل، به نمونه LED تغییر پیدا کرده اند. فرم طراحی سپر جلو هم به کلی عوض شده و اینک ظاهر اسپرت تری دارد. دی لایت های به کار رفته در کناره های سپر، چهره خودرو را مدرن تر نشان می دهند. از نکات بارز در طراحی ظاهری ایکس 55 پرو، استفاده از قطعات تزئینی قرمز رنگ در نقاط مختلف بدنه است که جلوه اسپرت به ظاهر این کراس اوور می بخشد. طرح جدید رینگ های 17 اینچی نیز بیشتر با ماهیت این خودرو همخوانی دارد. در نمای عقب شاهد همان چراغ های سه بعدی دوست داشتنی هستیم و نصب باله اسپرت و دیفیوزر هم به جذاب تر شدن این بخش، کمک شایانی کرده است.

 خودرو MVM X55pro

داخل ام وی ام X55 پرو

با ورود به داخل کابین متوجه می‌شویم که به غیر از فرمان و چند بخش کوچک دیگر، سایر قسمت‌ها کاملاً متحول شده‌اند و هیچ شباهتی با نسخه قبلی ندارند. داشبورد باریک‌تر شده و با خطوط جذاب موازی، جلوه‌ای به مراتب زیباتر از گذشته به دست آورده است. نمایشگر تبلتی میانی و نشانگرهای دیجیتال پشت‌آمپر در ترکیب با پنل لمسی سیستم تهویه و اهرم جدید تعویض دنده الکترونیکی، حالتی مدرن به کابین بخشیده‌اند و چیدمان به اصطلاح مینیمالیستی کلیدها یادآور زبان طراحی جدید کمپانی چری است.

 

گیربکس

گیربکس استفاده شده در ام وی ام ایکس 55 پرو از نوع 9 سرعته CVT است که هماهنگی بیشتری با پیشرانه توربو شارژ دارد. این گیربکس که جدیدترین نسل از جعبه دنده های CVT محسوب می شود، مصرف سوخت پایین تری را برای خودرو به ارمغان می آورد. شیفتر گیربکس یا همان دسته دنده هم به سبک بیشتر خودروهای امروزی، از نوع الکترونیکی است که کاربری آسان تر و جذابیت بیشتر را برای راننده به ارمغان می آورد. قابلیت تعویض دستی دنده ها یا تیپ ترونیک نیز در ایکس 55 پرو فراهم شده است تا امکان شتاب گیری بهتر را در مواقع ضروری، فراهم کند.

 خودرو MVM X55pro

مشخصات ام وی ام X55 پرو

ام وی ام X55 پرو در بخش فنی هم دستخوش اصلاحات مختلف شده است. مثلاً راندمان خروجی موتور بهبود یافته و حالا از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر ماشین چیزی در حدود 156 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور استخراج می‌گردد که برای وزن حدود 1.4 تنی خودرو کاملاً کافی خواهد بود. در واقع با توجه به نسبت قدرت به وزن، شتاب‌گیری با این کراس‌اوور کوچک لذت‌بخش است اما نباید از یاد برد که این ویژگی بیشتر در مسیر مستقیم کارآیی دارد زیرا سیستم تعلیق ساده و نرمX55 پرو برای حرکات مارپیچ یا فرمان دادن‌های سریع مناسب نمی‌باشد.

 

قیمت ام وی ام X55 پرو

از 1401 تا 1402

بازه قیمت:

از1,070,000,000تا1,200,000,000تومان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied