شمانیوز
شما نیوز

آتیلا پسیانی | آتیلا پسیانی درگذشت

آتیلا پسیانی درگذشت | بیوگرافی و علت مرگ آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت.

آتیلا پسیانی درگذشت | بیوگرافی و علت مرگ آتیلا پسیانی

به گزارش شمانیوز: آتیلا پسیانی پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت. انجمن بازیگران خانه سینما اعلام کرد:با قلبی اندوهگین و دردبار و زبانی الکن به اطلاع می‌رسانیم متاسفانه هنرمند ارزشمند و بی‌بدیل سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان آتیلا پسیانی عزیز پس از دوران سخت و طولانی بیماری و در خارج از وطن از میان ما رفت و به آرامش بیکران پیوست.

پایگاه خبری شمانیوز این سوگ بزرگ را به خانواده محترم و هنرمند ایشان ، خانم فاطمه نقوی ، خانم ستاره پسیانی و آقای خسرو پسیانی و همچنین به حضور همکاران گرامی ، جامعه تئاتری کشور  و تمامی دوست‌داران ایشان تسلیت عرض می‌نماید. 

همچنین با هماهنگی‌های انجام گرفته منتظر انتقال پیکر این هنرمند به ایران هستیم و پس از آن متعاقبا زمان و مکان تشییع به اطلاع خواهد رسید.

 

 

واکنش بازیگران به خبر فوت ناگهانی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

 

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی

فاطمه نقوی متولد سال 1333 در تهران است , لیسانس روان شناسی کودک از مدرسه عالی شمیران دارد ,وی بازیگر سینما و تئاتر است , بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد. از فعالیتهای هنری اش عبارتند از :فیلم های دایره , نسل سوخته , دو فیلم با یک بلیت , گنج , گال و ….

 

 آتیلا پسیانی

 

بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی

ستاره پسیانی متولد سال 1361 در تهران است , او بیش از 15 سال است که بازیگر است و بیشتر کار تئاتر می کند و در سینما و تلویزیون فعالیت کمی دارد , وی در سال 1388 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد , از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از فیلم های روایت های ناتمام، موج سوم، زن سوم , ورود آقایان ممنوع و سریال بچه های من و کلاه قرمزی 88 و نمایش های متولد 61 , تریو , خانه, مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش, تجربه های اخیر و ….

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    افسوس برای درگذشت استاد بی ادعا

  • ناشناس

    خدا رحمتش کنه خیلی بازیگر خوبی بود بازیگر مورد علاقه من بود خیلی ناراحتم😥💔💔💔🖤🖤🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • ناشناس

    روحش شاد یادش گرامی..
    یک به یک از جمع هم کم میشویم..🌷🌷🥀