شمانیوز
شما نیوز

آتیلا پسیانی | آخرین ویدیو آتیلا پسیانی

ببینید | آخرین ویدیو آتیلا پسیانی قبل از فوتش

همزمان با خبر فوت آتیلا پسیانی آخرین ویدیو او قبل از اعزامش برای مبارزه با بیماری اش در فضای مجازی وایرال شده است.

ببینید | آخرین ویدیو آتیلا پسیانی قبل از فوتش

به گزارش شمانیوز: آتیلا پسیانی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر و کارگردان کشورمان بود امروز جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ خبر فوت آتیلا پسیانی منتشر شد. آتیلا پسیانی پس از یک دوره بیماری سخت امروز فوت کرد. مرگ آتیلا پسیانی جامعه هنری را در شوک عجیبی فرو برد. در ادامه آخرین ویدیو آتیلا پسیانی قبل از فوتش را مشاهده می‌کنید.

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۱ می باشد که سال ۱۳۵۶ در ۲۰ سالگی وارد قاب تلویزیون قبل انقلاب شد.

آتیلا فرزند بزرگ جمیله شیخی (بازیگر) و حلال پسیانی می باشد که از ۱۰ سالگی به تشویق پدر و مادر هنرمند و فرهنگ دوست اش با تئاتر بروی صحنه رفت.

مقطع دبیرستان در جلسان انجمن های ادبی و اجرای نمایش شرکت می کرد تا اینکه بعد از کارآموزی نزد اساتید این هنر به استخدام اداره تئاتر پهلوی درآمد.

 

ابتلا به سرطان و فوت

اردیبهشت ۱۴۰۲ در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی، چهره متفاوت و نگران کننده ایشان خبر از بیماری جدی وی می داد تا اینکه چند روز بعد تایید شد که در حال جدال با سرطان هستند.

متاسفانه در شهریور ماه وضعیت ایشان نگران کننده شد تا جایی که در سفر خود به فرانسه در این کشور بستری شدند اما درمان های انجام شده این کشور نیز کارساز نشد.

در نهایت آقای پسیانی روز ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در ۶۶ سالگی درگذشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام
    خیلی بازیگر باشخصیت وعالی بودند
    و همیشه موجبات شادی و سرگرمی مردم میشدند
    روحش شاد و یادش گرامی باد