شمانیوز
شما نیوز

رونالدو | حواشی رونالدو

ماجرای ملاقات خصوصی بیرانوند و رونالدو بعد دوهفته لو رفت ؟

پسر گلر پرسپولیس یکی از کسانی بود که موفق شد با رونالدو عکس یادگاری بگیرد.

 ماجرای ملاقات خصوصی بیرانوند و رونالدو بعد دوهفته لو رفت ؟

به گزارش شمانیوز؛ آمدن رونالدو به ایران حواشی مختلفی داشت. خیلی‌ها به دنبال ملاقات با فوق ستاره فوتبال دنیا بودند ولی تنها چند نفر توانستند او را از نزدیک ببینند و با رونالدو عکس یادگاری بگیرند. به غیر از یک پسر بچه که برای دیدن رونالدو گریه می‌کرد و بانوی معلول هنرمند که چهره کریستیانو را کشیده بود، یک چهره دیگر هم موفق شد به واسطه پدرش فوق ستاره دنیای فوتبال را از نزدیک ببیند و با او عکس یادگاری بگیرد.

رونالدو

طاها، پسر علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس به همراه پدرش در بازی با النصر راهی ورزشگاه شد و در پایان بازی پرسپولیس و النصر به رختکن النصر رفت و موفق شد ضمن ملاقات با کریستیانو، با او عکس هم بگیرد. پسر بیرانوند از طرفداران رونالدو است و خیلی دوست داشت که بازیکن مورد علاقه‌اش را از نزدیک ببیند. از همین رو به واسطه پدرش موفق شد به ورزشگاه آزادی برود و رونالدو را ملاقات کند.

 

 

بیرانوند که در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ پنالتی فوق ستاره پرتغالی را گرفته بود، در دیدار اخیر پرسپولیس و النصر هم یکی دو فرصت گلزنی را از رونالدو گرفت و اجازه نداد یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال دروازه‌اش را باز کند. گفتنی است رونالدو به واسطه تقابل با بیرانوند در جام جهانی و گرفتن ضربه پنالتی اش، علیرضا را می‌شناسد و قبل از شروع بازی پرسپولیس و النصر هم با بیرانوند برای لحظاتی به خوش و بش پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied