شمانیوز
شما نیوز

لیلا اوتادی | حواشی لیلا اوتادی

قیافه جذاب و گنگ مجتبی شفیعی عاشق لیلا اوتادی | فیلم لو رفته از عاشق لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون است که در طی برنامه‌ای یک عاشقی به نام مجتبی شفیعی دارد که چهره واقعی مجتبی شفیعی باعث تعجب مخاطبان شد.

قیافه جذاب و گنگ مجتبی شفیعی عاشق لیلا اوتادی  |  فیلم لو رفته از عاشق لیلا اوتادی

به گزارش شمانیوز: لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون است که در طی برنامه‌ای یک عاشقی به نام مجتبی شفیعی دارد که چهره واقعی مجتبی شفیعی باعث تعجب مخاطبان شد. لیلا اوتادی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش کرده است.لیلا اوتادی به خوبی از پس نقش‌های طنز و جدی برمی‌آید .خانم لیلا اوتادی علاوه بر بازیگری شاعر نیز می‌باشد و چندین کتاب نیز به چاپ رسانده است. در ادامه عکسی جدید از لیلا اوتادی با موهای چتری را  مشاهده می‌کنید.

 لیلا اوتادی

او ادامه داد:وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

ولین فیلم هایت «بید مجنون» و «چشمان سیاه» بود. آیا همان مسیر این فیلم ها را ادامه دادی؟ اوتادی پاسخ داد:بعد از بید مجنون تا دو سال هر پیشنهادی را رد کردم. بعد یکی دو نفر از دوستان گفتند، بازی کن تا دیده شوی. شاید بعضی فیلم هایی که بازی کردم را دوست نداشتم، ولی همه را با عشق بازی کردم.

 لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر و شاعر زیبای ایرانی متولد سال 1362 است. او فعالیت بازیگری خود را با ایفای نقش در فیلم چشمان سیاه محصول سال 1381 اثر ایرج قادری آغاز کرد. لیلا اوتادی بیشتر به خاطر بازی در فیلم بید مجنون و سریال مهر و ماه در سال 1383 شناخته شد و برای بازی در سریال آخرین گناه محصول سال 1385 به شهرت رسید. در ادامه این مقاله به بررسی بیوگرافی لیلا اوتادی، زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی او پرداخته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    واقعا خنداندن مردم هنر بزرگی است

تبلیغات متنی