شمانیوز
شما نیوز

داریوش مهرجویی | قتل داریوش مهرجویی

قتل داریوش مهرجویی داد گوگوش را هم در آورد | این قتل وحشت ناک دنیا را به لرزه در آورد

فائقه آتشین (زادهٔ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۹) که با نام هنری گوگوش (خواننده اهل ایران) شناخته می‌شود با انتشار یک پست اینستاگرامی درگذشت ناگهانی داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر را به خانواده آن‌ها تسلیت گفت.

قتل داریوش مهرجویی داد گوگوش را هم در آورد | این قتل وحشت ناک دنیا را به لرزه در آورد

به گزارش شمانیوز؛  داریوش مهرجویی و همسرش در کرج به طرز وحشیانه به قتل رسیدند.جسد داریوش مهرجویی و همسرش با سر بریده در ویلای شخصی پیدا  شد. در هفته گذشته وحیده محمدی فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی و با چاقو خبر داده بود. داریوش مهرجویی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. جامعه هنری  نسبت به قتل داریوش مهرجویی و همسرش در شوک هستند. فائقه آتشین (زادهٔ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۹) که با نام هنری گوگوش (خواننده اهل ایران) شناخته می‌شود با انتشار یک پست اینستاگرامی درگذشت ناگهانی داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر را به خانواده آن‌ها تسلیت گفت.او نوشت: « داریوش مهرجویی،گوهر نایاب سینمای ایران را از میان برداشتند. 

با چشمانی گریان به دختر نازنین داریوش و وحیده، مونای عزیزم، به تمام هنرمندان و سینماگران ایرانی،خانواده هر دو عزیز از دست رفته و به مردم هنر دوست کشورمون تسلیت میگم و در غم همه شما خودم رو شریک میدونم.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied