شمانیوز
شما نیوز

چانگان CS35 پلاس| امکانات چانگان CS35 پلاس

(ویدیو)رونمایی از خودروچانگان CS35 پلاس | امکانات باورنکردنی چانگان CS35 پلاس را ببینید

چانگان CS35‌ پلاس عنوان نخستین خودروی وارداتی به ایران طی دوره جدید واردات خودرو را کسب کرده است.این خودرو در قالب دو تیپ 2 و 3 توسط سایپا به بازار ایران وارد شده.چانگان CS35‌ پلاس یک کراس‌اوور جمع‌وجور محسوب می‌شود که در مقایسه با رقبای هم‌کلاس خود عملکرد برتری را به نمایش می‌گذارد. در ادامه به بررسی این خودرو می پردازیم.

(ویدیو)رونمایی از خودروچانگان  CS35 پلاس | امکانات باورنکردنی چانگان  CS35 پلاس را ببینید

به گزارش شمانیوز : خودرو چانگان CS35 پلاس یکی دیگر از محصولات کشور چین است. خودرو چانگان CS35 پلاس توسط شرکت سایپا داخل ایران وارد شده است. خودرو چانگان CS35 پلاس ابتدا قرار بود جانشینی برای CS35 معمولی باشد، اما بعد به عنوان محصولی مستقل در نظر گرفته شد. در ادامه بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم. 

داخل چانگان CS35 پلاس

طراحان چانگان برای خلق مدل پلاس، تصمیم گرفته‌اند تا تریم دو رنگ مشکی و قرمز برای استفاده در کابین این خودرو مد نظر قرار دهند. همچنین یک قطعه کرومی سرتاسری روی قسمت میانی داشبورد قرار دارد که دریچه‌های سیستم تهویه روی آن قرار گرفته‌اند. نمایشگر دوبل به صورت پله‌ای نیز در بالای دریچه‌ها قرار دارد.

چانگان  CS35 پلاس

فرمان چانگان CS35 پلاس از نوع دی کات است که به انبوهی از دکمه‌های کنترلی مجهز شده است. کنسول مرکزی خودرو به همراه داشبورد نیز اندکی به سمت راننده متمایل شده‌اند و جدا کننده بزرگی دو صندلی ردیف اول را از یکدیگر فاصله می‌دهد. فاصله بین دو محور چانگان CS35 پلاس 2600 میلی‌متر است که این خودرو را در جایگاهی مشابه با سدان‌های کوچک قرار می‌دهد. خوشبختانه سقف این خودرو شیب ندارد و همین مساله سبب شده است تا سرنشینان فضای کافی را در ناحیه پا و سر در اختیار داشته باشند.

 

طراحی چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس به معنای واقعی نشان دهنده پختگی طراحان چینی در خلق یک کراس‌اوور کوچک و اسپرت است. نسل دوم این خودرو در ابتدا شبیه به کراس‌اوورهای فولکس واگن طراحی شده بود اما در فیس لیفت 2021، چانگان CS35 پلاس چهره‌ای متفاوت را به نمایش گذاشت. جلوپنجره این خودرو اکنون بزرگتر شده است و در ازای آن چراغ‌های باریک‌تر و کوچکتر شده‌اند. همچنین مطابق الگوی جدید طراحی کراس‌اوورها، چراغ‌های روشنایی اصلی در گوشه‌های سپر و به صورت مخفی قرار گرفته‌اند.

چانگان  CS35 پلاس

نمای جانبی چانگان CS35 پلاس ساده است اما با اضافه شدن یک خط قرمز و ضربه‌گیرهای پلاستیکی، این قسمت طراحی جالب‌تری دارد. رینگ‌های خودرو نیز از نوع 18 اینچی هستند که سازگاری مناسبی با ابعاد خودرو دارند. در نمای عقب چانگان CS35 پلاس، طراحان از چراغ‌های به هم پیوسته استفاده کرده‌اند که در میانه آن‌ها لوگوی چانگان قرار گرفته است. خروجی‌های دوگانه اگزوز در قسمت پایین سپر نیز جلب توجه می‌کنند که حاکی از ذات اسپرت این خودرو هستند.

 

مشخصات چانگان CS35 پلاس

نسل اول چانگان CS35 به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز بود اما برای نسخه پلاس نسل دوم این خودرو، موتورهای توربوشارژر در نظر گرفته شده‌اند. پیشرانه چانگان CS35 پلاس از نوع 1.4 لیتری توربوشارژر است که حداکثر 158 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند.

وظیفه انتقال قدرت در چانگان CS35 پلاس برعهده گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه قرار دارد که با چانگان UNI-T مشترک است. همان طور که انتظار داریم، این کراس‌اوور سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو دارد. مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور 6.3 لیتر در صد کیلومتر است و سوخت را با استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 می‌سوزاند. البته مشتریان می‌توانند چانگان CS35 پلاس را با موتور 1.6 لیتری و گیربکس اتوماتیک CVT نیز سفارش دهند که به نظر نمی‌رسد این نسخه وارد بازار ایران شود.

قیمت خودرو چانگان  CS35 پلاس
تغییرات قیمت چانگان CS35 پلاس
تیپ خودرو تیپ 2 تیپ 3
قیمت قدیم 1 میلیاردو 291 میلیون 1 میلیاردو 359 میلیون
قیمت جدید 1 میلیاردو 114 میلیون 1 میلیاردو 251 میلیون
میزان کاهش 177 میلیون 108 میلیون
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ماشین خوبی هست

  • ناشناس

    ماشین خوبیه من یک ساله دارم راضی ازش

  • ناشناس

    من که راضی ازش تا حالا اذیت نکرده

  • ناشناس

    عالی

تبلیغات متنی