شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو سوزوکی سیاز | امکانات خودرو سوزوکی سیاز

رونمایی از خودرو سوزوکی سیاز | امکانات باورنکردنی خودرو سوزوکی سیاز را ببینید

خودرو سوزوکی سیاز یکی از محصولات ژاپنی می باشد که به زود به ایران وارد خواهد شد. این خودرو یکی از ماشین های پرطرفدار است. این خودرو توانایی رقابت با خودروهای چینی و حتی داخلی را دارد. در ادامه به معرفی این خودرو خواهم پرداخت.

رونمایی از خودرو سوزوکی سیاز | امکانات باورنکردنی خودرو سوزوکی سیاز را ببینید

به گزارش شمانیوز : یکی از خودروهایی که به بازار ایران وارد خواهد شد ، خودرو سوزوکی سیاز است. خودرو سوزوکی سیاز محصول کشور ژاپن است. شرکت راسا موتور خاورمیانه در ایران نماینده و فروش این مدل را بر عهده دارد. خودرو سوزوکی سیاز یک خودرو اقتصادی محسوب می شود. در ادامه به بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم.

 

طراحی سوزوکی سیاز

سیاز، به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات برند سوزوکی، با طراحی ساده و البته متقارن و زیبا به بازار خودروی ایران معرفی می‌شود. طراحی نمای جلویی این خودرو به طور آشکار به برادر بزرگ‌ترش، کیزاشی، شباهت دارد. چراغ‌های اصلی بزرگ و با خطوط شکسته شده در این نمای جلو بر زیبایی و شخصیت خودرو افزوده‌اند. پنجره جلویی به طور همگن با چراغ‌های اصلی ترکیب شده و دارای خطوط کرومی در قسمت‌های بالا و پایین می‌باشد. همچنین، در سپر نیز ورودی هوای دومی و دو چراغ مه‌شکن نصب شده‌اند.

در نمای عقب سیاز، طراحی به روزتری به چشم می‌آید و ظاهری پویا دارد. چراغ‌های اصلی به صورت دو بخش و بزرگ طراحی شده‌اند و از نمای جلو تا روی گلگیر عقب ادامه دارند. قسمت بالای در صندوق کمی برجسته است و به خودرو ابعاد اسپرتی می‌بخشد. همچنین، بر روی سپر عقب دو قطعه شب‌رنگ در یک قاب کرومی جلب توجه می‌کنند.

خودرو سوزوکی سیاز

فضای داخلی سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز، در بخش داخلی خود، طراحی ساده‌ای دارد که با توجه به ماهیت اقتصادی این خودرو، قابل درک است. کابین سیاز شامل یک داشبورد میانی است که ابتدا محل قرارگیری دریچه‌های تهویه مطبوع و سپس سیستم پخش خودرو و پنل تنظیمات تهویه مطبوع خواهد بود. در نمونه‌ای از این خودرو که به نمایش درآمده، نمایشگر و سیستم مالتی مدیا وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که در نسخه‌های نهایی این گزینه به خودرو اضافه شود. کلاستر خودرو یا پشت آمپر به صورت آنالوگ است و اطلاعات مورد نیاز به وسیله یک کامپیوتر سفری نمایش داده می‌شود. فرمان نیز دارای طراحی سه شاخه‌ای ساده است و دارای کلیدهای کنترلی برای سیستم صوتی خودرو می‌باشد. متریال‌های مورد استفاده در داخل کابین سیاز کیفیت مناسبی دارند و انتظار می‌رود کیفیت این مواد در طول زمان حفظ شود. همچنین، فضای داخلی این خودرو در هر دو ردیف، فضای کافی و مناسبی ارائه می‌دهد.

خودرو سوزوکی سیاز

مشخصات فنی سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز از لحاظ ویژگی‌های فنی با مشخصات متنوعی عرضه شده است، اما نسخه‌ای که به بازار ایران وارد می‌شود، از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلویی خودرو منتقل می‌شود. اگرچه این مشخصات ممکن است در نگاه اول کمتر از انتظارات به نظر برسد، اما باید در نظر گرفت که سوزوکی سیاز با وزن تنها ۱ تنی، از این قدرت‌ها بهره‌مند است. همچنین این خودرو دارای یک جعبه دنده اتوماتیک است که تنها دارای حالت‌های L و ۲ است، بدون حالت تعویض دستی.

 
امکانات و تجهیزات سوزوکی سیاز

هنوز جزئیات امکانات دقیق نسخه‌های مختلف سوزوکی سیاز که وارد بازار ایران خواهد شد مشخص نیست. با این حال، به صورت کلی، نسخه‌های فول این خودرو در بازارهای دیگر دارای ویژگی‌های مناسبی هستند. این ویژگی‌ها شامل مانیتور ۷ اینچی با قابلیت اتصال به Android Auto و Apple CarPlay، نمایشگر دیجیتال ۴.۲ اینچی برای کلاستر، ۲ عدد ایربگ، سیستم ترمز کمکی، ایزوفیکس، سیستم‌های کنترل پایداری و ترکشن، کنترل سرعت باترمز، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی قابل تاشو برقی، صندلی‌های روکش چرم، چراغ‌های مطالعه در نمای عقب، آفتاب‌گیر نوری در سقف عقب، کیلس استارتر و سیستم ریموت با دکمه Start/Stop می‌باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied