شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در پرسپولیس جایگزین می‌شود؟

یحیی بمب نقل و انتقالات را با معرفی جایگزین علیرضا بیرانوند رونمایی خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند در پرسپولیس جایگزین می‌شود؟

به گزارش شمانیوز؛ یحیی گل محمدی این روز‌ها ۳ مصدوم جدی در پرسپولیس دارد و نگرانی او این است که اگر با دلیل مشابه علیرضا بیرانوند را از دست دهد هیچ جایگزین مطمئنی برای او ندارد.

این احتمال وجود دارد پرسپولیس در نیم فصل یک گلر خارجی جذب کند.پرسپولیس که فصل قبل همه جام‌ها را درو کرده بود، در این فصل نتایج خوبی گرفته و صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است. تیم یحیی گل‌محمدی که چند خروجی در تابستان داشت، آنطور که باید و شاید تقویت نشده و هنوز هم در چند پست نیاز به بازیکن جدید در این تیم حس می‌شود. قوانین جدید نقل و انتقالاتی شامل محدودیت در جذب بازیکن بزرگسال به همراه سقف بودجه باعث شد تا پرسپولیس نقل و انتقالات فوق العاده‌ای را سپری نکند و همین موضوع هم صدای یحیی گل‌محمدی را درآورد و هم صدای هواداران پرسپولیس بلند شد.

بعد از گذشت چند هفته از فصل جدید و شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، شرایط پرسپولیس بدتر از قبل هم شد و چند ستاره این تیم به شدت آسیب دیدند. یاسین سلمانی در بازی با گل گهر رباط صلیبی پاره کرد، مرتضی پورعلی گنجی در دیدار تیم ملی مقابل قطر رباط پاره کرد و هر دو بازیکن فصل را از دست دادند. در کنار سلمانی و پورعلی گنجی، سرلک هم مصدوم است و امیری هم هفته‌هاست نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

همین مصدومیت‌ها باعث شده تا کار یحیی گل‌محمدی سخت‌تر از قبل شود و دست او هم بسته شود. نیاز به بازیکن جدید در ترکیب پرسپولیس به شدت حس می‌شود و به لحاظ نفری شرایط این تیم اصلا خوب نیست. طی روز‌های اخیر و بعد از پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی و سلمانی، شایعه شد که باشگاه پرسپولیس ممکن است این دو بازیکن را از لیست خود کنار بگذارد تا جا برای جذب بازیکن جدید مهیا شود.

 یحیی گل‌محمدی به شدت به جذب نفرات جدید نیاز دارد و می‌خواهد تیمش برای ادامه فصل تقویت شود، ولی شرایط باشگاه پرسپولیس طوری است که باشگاه پرسپولیس به شدت مشکل مالی دارد و طی هفته قبل بازیکنان و سرمربی این تیم اعتصاب کردند. در کنار مشکلات مالی که پرسپولیس دارد، حتی در صورت کنار گذاشتن این دو بازیکن از لیست، مدیران این باشگاه باید همه حق و حقوق پورعلی گنجی و سلمانی را پرداخت کنند و به همین دلیل اوضاع بد مالی پرسپولیس اجازه جذب بازیکن جدید را نمی‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied