شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو KMC X5 | امکانات خودرو KMC X5

رونمایی از خودرو KMC X5 | امکانات باورنکردنی خودرو KMC X5 را ببینید

خودرو KMC X5 از محصولات خودروسازی چین است. این خودرو به جای جک S5 وارد بازار ایران شده است.خودرو KMC X5 قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر دارد. در مقاله زیر قصد معرفی این خودرو را داریم.

رونمایی از خودرو KMC X5 | امکانات باورنکردنی خودرو KMC X5 را ببینید

به گزارش شمانیوز : خودرو KMC X5 یکی دیگر از محصولات کشور چین است. خودرو KMC X5 در شکور چین با نام SEHOL X6 فروخته می‌شود. این خودرو در ایران توسط شرکت کرمان خودرو وارد شده است. این خودرو گیربکس 6 دنده دارد. در ادامه بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم. 

داخل خودرو KMC X5

داخل کابین نیز با مواد به روز و کیفیت بالاتر و طراحی مدرن‌تر بهبود یافته است. صندلی‌ها نرم‌تر شده‌اند و فضای داخلی افزایش پیدا کرده است. داشبورد و امکانات جانبی مثل دوربین دنده عقب و شارژر بی‌سیم نیز ارتقا یافته‌اند.

از نظر ایمنی، امکاناتی مثل کیسه هوای پرده‌ای جانبی و سیستم کمکی حرکت در ترافیک سنگین به این خودرو افزوده شده است. سیستم‌های کمک راننده مثل ای بی اس و ترمز اضطراری نیز به‌روزرسانی شده‌اند.

خودرو KMC X5

قیمت خودرو KMC X5

قیمت و شرایط فروش KMC X5 هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود با توجه به افزایش کیفیت و امکانات، نسبت به مدل قبلی گران‌تر باشد. با توجه به اقبال مشتریان به جک S5، انتظار می‌رود KMC X5 نیز مورد استقبال قرار گیرد.

در مجموع، KMC X5 با تغییر نام، طراحی جدید و ارتقای کیفیت، تلاش دارد جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند و انتخاب بهتری نسبت به رقبای خود در این سگمنت باشد.

حضور برای عموم در این مراسم آزاد است و علاقمندان می‌توانند فردا ساعت 17 با مراجعه به آدرس دریاچه خلیج فارس(چیتگر)، جنب پارکینگ ورودی B باملند در این مراسم رونمایی شرکت نموده و از جدیدترین محصول کرمان موتور دیدن نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی

تبلیغات متنی