شمانیوز
شما نیوز

معرفی آریزو 6 جی تی | امکانات آریزو 6 جی تی

خودرو آریزو 6 جی تی رونمایی شد | امکانات و تست خودرو آریزو 6 جی تی را ببینید

در ویدیو زیر بررسی و تست خودرو آریزو 6 جی تی را مشاهده می کنید.

 خودرو آریزو 6 جی تی رونمایی شد | امکانات و تست خودرو آریزو 6 جی تی را ببینید

 به گزارش شمانیوز :یکی دیگر از محصولات خودروسازی چین ،  آریزو 6 جی تی است. این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی شده ست. خودرو آریزو 6 جی تی، در بازار چین با نام آریزو 5 جی‌تی شناخته می‌شود.آریزو 6 جی تی به عنوان نسخه‌ای از متفاوت از سری محصولات آریزو 6 در بازار حضور خواهد یافت. در ادامه به ررسی بیشتر این خودرو می پردازیم. 

داخل آریزو 6 جی تی

درون کابین فونیکس آریزو 6 جی تی، الگوهای آشنایی از کابین دیگر خودروهای فونیکس و ام وی ام را می‌بینیم. دو کلاستر به هم پیوسته در قالب یک مجموعه عریض، بخش بزرگی از داشبورد خودرو را در اختیار دارند. در قسمت پایین آن‌ها نیز دریچه‌های سیستم تهویه به شکل یک نوار سرتاسری قرار گرفته است. این الگوی طراحی در دو محصول دیگر مدیران خودرو نظیر آریزو 5 اسپرت و آریزو 6 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

 آریزو 6 جی تی

سبک طراحی بخش میانی در آریزو 6 جی تی همانند آریزو 5 اسپرت است. کنسول بین دو صندلی جلو طراحی نامتقارن دارد. همچنین اهرم تعویض دنده برخلاف خودروهای اسپرت چندان بزرگ نیست و بیشتر به اهرم تعویض دنده خودروهای لوکس شباهت دارد. فرمان خودرو از الگوی دی کات بهره می‌برد و ابعاد آن تا حدودی بزرگ است. همچنین دکمه‌های کنترلی بسیاری روی این فرمان قرار گرفته‌اند. استفاده از رنگ نارنجی که در ظاهر خارجی خودرو محسوس بود، در کابین خودرو نیز ادامه دارد. دوخت صندلی‌ها، زیر دستگیره درب‌ها و همچنین قاب کنسول میانی خودرو نارنجی رنگ هستند تا سبک طراحی بیرون و درون خودرو به یکدیگر شباهت داشته باشند. این الگوهای نارنجی رنگ روی قسمت پایین فرمان و همچنین بخش وسط دریچه‌های تهویه نیز مشاهده می‌شود. از نظر ابعاد و اندازه، آریزو 6 جی تی تفاوتی با آریزو 5 ندارد و همچنان یک سدان کوچک به حساب می‌آید.

 

طراحی آریزو 6 جی تی

خودروسازان چینی با وجود پیشرفت‌های چشم‌گیر، همچنان به الگوبرداری از بزرگان صنعت خودرو علاقه دارند. با مشاهده فونیکس آریزو 6 جی تی به راحتی می‌توان فهمید که این خودرو به سدان‌های لکسوس شباهت غیرقابل انکاری دارد. جلوپنجره چند وجهی و بزرگ لکسوس را در نمای جلوی آریزو 6 جی تی مشاهده می‌کنیم که مشکی‌رنگ است و در لبه‌های آن نیز رنگ نارنجی به کار رفته است.

 آریزو 6 جی تی

نمای جانبی آریزو 6 جی تی تفاوت خاصی با نسخه‌های فعلی آریزو 5 ندارد و همان خطوط طراحی در این قسمت مشاهده می‌شود. تفاوت اصلی این بخش، رینگ‌های پنج پر دوبل مشکی رنگ خودرو هستند که در ترکیب با کالیپرهای نارنجی، موجب افزایش جذابیت این بخش شده‌اند. در نمای عقب آریزو 6 جی تی، سبک طراحی کاملا متفاوتی را نسبت به سایر نسخه‌های آریزو 5 مشاهده می‌کنیم. این سبک از طراحی در نمای عقب آریزو 6 پرو استفاده شده است و اکنون به آریزو 6 جی تی انتقال یافته است. گرافیک چراغ‌های عقب خودرو نیز خاکستری است و خروجی‌های اگزوز دوبل چهارگانه، بر اسپرت بودن این خودرو تاکید ویژه‌ای دارند!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی