شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بازیکنان استقلال

آخرین خبر از کسر امتیاز استقلال

برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که کسر امتیاز از استقلال قطعی است ولی به تعداد تخلفات مطرح شده (پنج تخلف) پنج امتیاز از این باشگاه کم نخواهد شد.

آخرین خبر از کسر امتیاز استقلال

به گزارش شمانیوز؛ بعد از تخلفات نقل‌وانتقالاتی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس، حالا پرونده باشگاه استقلال بعد از شکایت چند تیم ازجمله پرسپولیس و آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی رفته و شنیده می‌شود به‌زودی رای این پرونده صادر خواهد شد. باشگاه سپاهان به‌دلیل چهار مورد تخلف با کسر چهار امتیاز و پرسپولیس به دلیل یک تخلف با کسر یک امتیاز جریمه شدند. در این بین اما برخی مدعی هستند به‌خاطر آنکه به باشگاه استقلال پنج مورد اتهام وارد شده بنابراین بین یک تا پنج امتیاز از این باشگاه که صدرنشین فعلی لیگ برتر است، کم خواهد شد.


در این خصوص برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که کسر امتیاز از استقلال قطعی است ولی به تعداد تخلفات مطرح شده (پنج تخلف) پنج امتیاز از این باشگاه کم نخواهد شد. حال باید دید درنهایت برای پرونده استقلال چه اتفاقی رخ خواهد داد و چند امتیاز از این باشگاه کم خواهد شد. البته چند روز پیش در این مورد به نقل از یک مدیر استقلالی دفاعیه‌های باشگاه استقلال درباره پنج تخلفی که به‌زعم اعضای کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر به این باشگاه نسبت داده است را منتشر کردیم. با این حال این مقام آگاه درباره آخرین وضعیت این پرونده، اظهار داشت: «ان‌شاءالله اوایل هفته این پرونده با دفاعیات ما تکمیل شده و به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد. در این خصوص دفاعیات خود را ارائه داده و هنوز هم معتقدیم تخلفی را مرتکب نشده‌ایم. بنابراین در کمیته انضباطی به احتمال زیاد حکم برائت باشگاه استقلال خواهد آمد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی