شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بازیکن استقلال

خبر شوکه کننده برای استقلال | این ستاره در دبی غایب است

بر طبق اخبار منتشر شده مرادمند مدافع استقلال مصدوم شده است و احتمال دارد به دربی نرسد.

خبر شوکه کننده برای استقلال | این ستاره در دبی غایب است

به گزارش شمانیوز : استقلال هموراه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. بر اساس اخبار منتشر شده امکان دارد مرادمند به بازی دربی نرسد. 

شاید تنها اتفاق ناگوار برای هواداران استقلال در بازی مقابل تراکتور، مصدومیت مرادمند بود که نکونام به ناچار این بازیکن را از زمین بیرون کشید تا روزبه چشمی بار دیگر به خط دفاع برگردد.

در شرایطی که هنوز خبری به صورت رسمی درباره میزان مصدومیت مرادمند مشخص نشده، اخبار غیررسمی حاکی از آن است که او چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود.روزنامه جام جم مدعی شده این بازیکن بین 6-7 هفته دور از میادین خواهد بود و روزنامه فرهیختگان هم گزارش داده که مدافع استقلال به دربی هم نخواهد رسید.از آنجایی که نکونام به بازی کردن با ترکیب 3 دفاعه علاقه زیادی دارد، انتظار می‌رود همانند اتفاقی که در بازی با تراکتور رخ داد روزبه چشمی تا اطلاع ثانوی جایگزین مرادمند در قلب خط دفاع باشد تا در کنار ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان خط دفاع آبی‎‌پوشان را تشکیل دهد.

استقلال

بنابراین چشمی تا زمان برطرف شدن مصدومیت مرادمند در پست تخصصی خود یعنی هافبک دفاعی در دسترس نخواهد بود و سرمربی استقلال ناچار است به جای وی از گزینه‌های دیگری برای خط میانی استفاده کند.حالا باید منتظر ماند و دید که خبر میزان مصدومیت مرادمند، چه زمانی به صورت رسمی از سوی باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

منبع : افکارنیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی