شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو ریرا برقی | امکانات خودرو ریرا برقی

رونمایی از خودرو ریرا برقی | امکانات باورنکردنی خودرو ریرا برقی را ببینید

رونمایی از خودرو ریرا برقی | امکانات باورنکردنی خودرو ریرا برقی  را ببینید

در ویدیو زیر به بررسی خودرو ریرا برقی پرداخته ایم.

به گزارش شمانیوز : خودرو ریرا برقی محصول جدید ایران خودرو است. این خودرو به عنوان نسخه برقی اولین کراس اوور ملی معرفی شد. خودرو ریرا برقی طراحی نسبتا مدرنی دارد.  این خودرو امکانات مناسبی را نیز ارائه داده است. در ادامه به بررسی بیشتر این خودرو پرداخته ایم. 

طراحی ریرا برقی 

ریرا تمام الکتریکی نخستین نمایش عمومی خود را تجربه می کند. این خودرو علاوه بر تغییرات فنی، تغییراتی را هم در بخش ظاهری تجربه نموده است. از آنجاییکه خودرو های برقی به ورودی های هوای معمول نیازی ندارند، جلوپنجره ری را با یک قاب پوشانده شده است و خوشبختانه این قاب طراحی معقول و درستی دارد. نحوه پوشانده شدن جلوپنجره ری را بی شباهت به محصولی همچون فورد موستانگ Mach-e نیز نیست.
قطعات دکوراتیو کرومی هم آبی رنگ شده اند و در نمای جانبی طرح های گرافقکی با رنگ آبی کار شده است. نمای عقب خودرو تغییری ندارد و پورت شارژ هم جایگزین درب پاک شده است.

خودرو ریرا برقی

بخش داخلی ریرا برقی

در نمای داخلی به جز استفاده از تریم آبی رنگ تغییر دیگری را نسبت به نسخه بنزینی شاهد نیستیم. کلاستر و مانیتور یکپارچه، سانروف، چهار عدد کیسه هوا، صندلی های برقی جلو، شارژر وایرلس، گرمکن صندلی های جلو، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربسن ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، کروز کنترل و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی ریرا و نسخه برقی آن به شمار می آیند.

خودرو ریرا برقی

مشخصات فنی ریرا EV

در بخش فنی ری را الکتریکی از یک موتور برقی با ظرفیت ۵۳ کیلووات ساعت استفاده شده است. توان بیشینه و نامی موتور در این خودرو به ترتیب ۱۶۰ و ۸۰ اسب بخار است و گشتاور بیشینه و نامی ری را برقی هم ۳۰۰ و ۱۵۰ نیوتن متر ذکر شده است. لازم به ذکر است که در تمام خودرو های برقی، توان و گشتاور بیشینه ذکر می شوند هرچند این توان و گشتاور را فقط برای دقایق یا لحظاتی در موتور داریم. مثلا گشتاور لحظه ای هامر برقی در حدود ۱۵ هزار نیوتن متر است اما در شرایط معمول ۱۳۵۶ نیوتن متر گستاور را ارائه می کند. ری را با مشخصات فوق شتاب صفر تا صد را ظرف مدت ۸.۸ ثانیه به ثبت می رساند و طبق چرخه NEDC با شارژ کامل قادر به پیپایش ۴۲۰ کیلومتر است. زمان شارژ سریع این خودرو هم ۳۰ دقیقه اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی