شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ | فال حافظ فردا

فال حافظ روزانه | فال حافظ بر اساس ماه تولد

فال حافظ فردا پنج شنبه 2 آذر 1402 را در زیر بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ بر اساس ماه تولد

به گزارش شمانیوز : یکی از انواع فال ها ، فال حافظ است. فال حافظ قدمت بسیاری دارد. فال حافظ بر اساس اشعار حضرت حافظ ، شاعر ایرانی می باشد. فال حافظ در بین ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد. در ادامه فال حافظ  چهارشنبه یکم آذر 1402 را در زیر می خوانید.  

 

فروردین :


ای خونبهای نافه چین خاک راه تو
خورشید سایه پرور طرف کلاه تو
یاران همنشین همه از هم جدا شدند
ماییم و آستانه دولت پناه تو

تعبیر:
روزهای خود را با غم و اندوه سر می‌کنی. خود را به شدت عذاب می‌دهی و از زندگی ناامید و مأیوس شده‌ای. امید خود را هرگز از دست نده، چرا که جز شکست چیزی عاید انسان ناامید نمی‌شود. امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشیست و تو نیز به زودی از این غم و اندوه فارغ می‌شوی.
 

اردیبهشت :


چو گل هر دم به بویت جامه در تن
کنم چاک از گریبان تا به دامن
دلم را مشکن و در پا مینداز
که دارد در سر زلف تو مسکن

تعبیر:
به انرژی و توانایی‌های خود اعتماد کرده و به نیروی درونی خود تکیه کنید تا به خواسته‌های دل برسید. اگرچه برای رسیدن به هدف راه پر پیچ و خمی در پیش دارید اما امید خود را از دست ندهید. دوراندیشی و درایت رمز رسیدن به سرمنزل مقصود و موفقیت در این راه است. با تدبیر و توکل و تلاش جلو بروید که پیروزی با شما خواهد بود.
 

خرداد :


جوزا سحر نهاد حمایل برابرم
یعنی غلام شاهم و سوگند می‌خورم
ساقی بیا که از مدد بخت کارساز
کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تعبیر:
روزگار به کام شما می‌چرخد و بخت و اقبال در خانه تان را زده است. نگرانی به دل راه ندهید که روزهای خوش زندگی فرا رسیده و ادامه خواهد داشت. در این ایام شادی خداوند را فراموش نکنید و به خاطر نعمت های فراوانی که به شما بخشیده شکرگزار باشید. به عهد خود وفادار بمانید و حق دوستی را ادا کنید.
 


تیر :


ببرد از من قرار و طاقت و هوش
بت سنگین دل سیمین بناگوش
اگر پوسیده گردد استخوانم
نگردد مهرت از جانم فراموش

تعبیر:
نگرانی را کنار گذاشته و آرامش خودتان را حفظ کنید. اگر می‌خواهید به اهداف خود برسید باید صبر و شکیبایی داشته باشید. از یاس و ناامیدی بپرهیزید؛ زیرا در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهید رسید. عشقی در دل دارید که شما را بی تاب کرده طوری که در تمام لحظات به او فکر می کنید، اما بدانید که اگر از خط تعادل خارج شوید دچار رنج خواهید شد
 

مرداد :


ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار
ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار
گردی از رهگذر دوست به کوری رقیب
بهر آسایش این دیده خونبار بیار

تعبیر:
اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می‌شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می‌گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم، رهایی پیدا کرده و کامتان شیرین خواهد شد.

فال حافظ
شهریور :


عشق تو نهال حیرت آمد
وصل تو کمال حیرت آمد
بس غرقه حال وصل کآخر
هم بر سر حال حیرت آمد

تعبیر:
با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار، جهانی را زیر و رو می‌کنی که همگان در حیرت می‌دانند. به خدا توکل کن و برای رسیدن به هدف تلاشت را بیشتر کن.

 

 

مهر :


یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد
دل به امید صدایی که مگر در تو رسد
ناله​ ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد

تعبیر:
گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. بسیار دلتنگ هستید، منتظر پیامی،خبری ، نشانه‌ای، ... از کسی هستید. امیدوار باشید ان‌شاءالله که انتظارتان به زودی به پایان برسد.

 

آبان :


عکس روی تو چو در آینه جام افتاد
عارف از خنده می در طمع خام افتاد
حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد
این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تعبیر:
هر کسی که شما را برای اولین بار می‌بیند پی به خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می‌باشند. پس مواظب باشید از شما سوءاستفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته‌ی دلسوزی نیست.
 
 

آذر :


درد ما را نیست درمان الغیاث
هجر ما را نیست پایان الغیاث
دین و دل بردند و قصد جان کنند
الغیاث از جور خوبان الغیاث

تعبیر:
درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چه می کشی از آشنایان است .حاضری حتی برای رسیدن به مقصود جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.
 

دی :


خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست
گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند
زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر:
هر گره ای به گونه ای گشاده می شود و هر مشکلی راه حلی و مشکل گشایی دارد. به وفاداری دوستان دغل پیشه امیدوار مباش که آنها برای سود خود دل در تو بسته اند. یاد خدارا فراموش مکن و دل در محبت و رضای او خوش دار.

 

بهمن :


صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را
که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را
ندانم از چه سبب رنگ آشنایی نیست
سهی قدان سیه چشم ماه سیما را

تعبیر:
با نیک رفتاری و مهرورزی بر بسیاری دشواریها می توان فائق آمد و هر گرهی به شیوه خاص گشوده می شود. غرور و تندی مانع دست یافتن بر آرزو هاست و همواره انتظار نرمی و همراهی از محبوب نمی توان داشت.

 

اسفند :


چرا نه در پی عزم دیار خود باشم
چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم
همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود
دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم

تعبیر:
چرخ گردون بالا و پایین بسیار دارد. نه در روزهای بد نا‌امید باش و نه در روزهای خوش مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می‌رسی. دنیا ارزش آن را ندارد که خواسته یا ناخواسته دلی بیازاری یا اگر آزرده شدی، کینه به دل بگیری.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied