شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو چری تیگو 9 | امکانات خودرو چری تیگو 9

خودرو چری تیگو 9 رونمایی شد | معرفی امکانات چری تیگو 9

در ویدیو زیر به بررسی خودرو چری تیگو 9 پرداخته ایم.

خودرو چری تیگو 9  رونمایی شد | معرفی امکانات چری تیگو 9

به گزارش شمانیوز :خودرو چری تیگو ۹ یک کراس‌اوور اس‌یووی اندازه متوسط سه ردیفه از محصولات سری تیگو خودروساز چینی چری اتومبیل است که از سال ۲۰۲۳ تولید شده‌است.نمای ظاهری کراس اوور پرچمدار چری تیگو ۹ (T۲۶) برای اولین بار در عکس‌های رسمی که توسط این شرکت منتشر شده، با جزئیات کامل به نمایش درآمده است. نمای بیرونی چری تیگو ۹ حقیقتا برازنده یک مدل پرچمدار است. در ادامه خودرو چری تیگو 9 را بررسی کرده ایم. 

 

ابعاد و طراحی چری تیگو ۹

چری تیگو ۹ از تیگو ۸ بزرگ تر است و ۴,۸۲۰ میلی متر طول، ۱,۹۳۰ میلی متر عرض، ۱،۶۹۹ میلی متر ارتفاع و فاصله محوری ۲,۸۲۰ میلی متر را دارد. این یعنی با کراس اووری طرف هستیم که هم از بیرون بزرگ تر از تیگو ۸ است و هم فضای کابین بسیار جادار تری دارد.

چری تیگو ۹ همان سبک طراحی جدید چری را دارد که در چری تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ دیده بودیم. البته در محصول جدید چری تغییراتی را می بینیم که باعث می شود این کراس اوور در جزییات طراحی بسیار مدرن تر از دیگر محصولات نشان چری به نظر برسد. جلوپنجره با خطوط کرومی عمودی طراحی شده است و در وسط نشان چری با نوار ال ای دی روشن می شود. بدنه طراحی دورنگ دارد و ستون ها و سقف مشکی راحی شده اند. دستگیره ها به صورت پنهان طراحی شده اند و رینگ های ۲۰ اینچی با طراحی جدید را در این خودرو می بینیم. در عقب چراغ های تمام ال ای دی را داریم و نواری نورانی دو چراغ را به هم متصل می کند که در زیر آن عبارت چری نوشته شده است. در مجموع، طراحی پرچم‌دار جدید چری جذاب تر و قدرتمندتر از تیگو ۸ انجام شده است و انتظار می رود بازار هم روی خوشی به این خودرو نشان دهد.

تیگو 9

کابین و امکانات چری تیگو 9

در فضای کابین با طرحی ساده ولی امروزی مواجه هستیم، که دو نمایشگر 12.3 اینچی برای پشت آمپر و اطلاعات سرگرمی، سه دریچه تهویه، شارژر بی‌سیم، تعدادی دکمه و نورپردازی داخلی را به همراه دارد.

روکش چرمی صندلی‌ها، تنظیم برقی، گرمکن و تهویه برای صندلی‌های جلو، زیرپایی سرنشین جلو و پرده آفتابگیر برای سرنشینان عقب نیز در این خودرو ارائه شده است.

در تریم کامل، برخی امکانات دیگر همچون گرمکن فرمان، نمایشگر مجازی روی شیشه جلو (هداپ)، سیستم صوتی سونی با 12 بلندگو و حسگر تشخیص خستگی راننده نیز به خودرو اضافه خواهد شد.

حتی تریم پایه چری تیگو 9 نیز به سامانه دستیار راننده سطح 2 مجهز شده است، که عملکردهایی شامل کروزکنترل تطبیق‌­پذیر و پارک خودکار را به همراه دارد.

 

چری تیگو ۹ چه مشخصات فنی‌ای دارد؟

چری تیگو ۹ به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۲۶۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته AT به تمام چرخ ها منتقل می شود و این یعنی سیستم AWD را در این خودرو داریم.

تیگو 9

چری تیگو ۹ چه امکاناتی دارد؟

در چری تیگو ۹ امکانات کاملی نظیر شارژر وایرلس، خروجی های USB تایپ B و C، دسته دنده الکترونیکی پشت فرمان، صندلی برقی راننده و شاگرد، صندلی برقی ردیف دوم در نسخه هفت نفره، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور و باران، کروز کنترل تطبیق پذیر، رانندگی بین خطوط، فرمان صوتی، پدل شیفتر، تهویه اتوماتیک سه کاناله، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، گرم‌کن ردیف دوم، نورپردازی کابین، تنظیم حالت رانندگی، رادار نقطه کور، هدآپ، رانندگی سطح ۳ خودران و… دیده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    قیمتش چنده؟

تبلیغات متنی