شمانیوز
شما نیوز

خودرو کی ام سی T8 | معرفی خودرو کی ام سی T8

خودرو کی ام سی T8 معرفی شد | امکانات خاص این خودرو دیدنی است

در ویدیو زیر به معرفی خودرو کی ام سی T8 پرداخته ایم.

خودرو کی ام سی T8 معرفی شد | امکانات خاص این خودرو دیدنی است

به گزارش شمانیوز :  خودرو کی ام سی T8 از محصولات خودروسازی چین است. جک T8 که در کشور ما با نام اختصاصی کرمان‌موتور یعنی KMC T8 شناخته می‌شود. با ظاهر پر ابهت و شیک، کابین جادار و قابلیت‌های آفرودی (البته در سطح متوسط) که از شبکه خدماتی نسبتاً قدرتمند گروه خودروسازی کرمان نیز بهره‌مند است. خودرو کی ام سی T8 اولین محصول دو دیفرانسیل و آفرودی کرمان موتور به حساب می آید. در ادامه بررسی این خودرو پرداخته ایم. 

داخل KMC T8 (جک T8)

کابین KMC T8 از طرحی ساده و شکیل بهره می‌برد. البته با توجه به ذات خشن و آفرودی ماشین سعی شده بیشتر روی ارگونومی و کارآیی اتاق کار شود اما با این حال از عنصر زیبایی هم عافل نبوده‌اند و خطوط شیک داخلی در ترکیب با فرمان خوش‌دست و نمایشگر لمسی مرکزی حالتی نسبتاً مدرن به فضا بخشیده‌اند. نشانگرهای پشت‌آمپر هم فرم اسپرتی دارند و کامپیوتر سفری میان دو عقربه اصلی، اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار قرار می‌دهد. از لحاظ دید پیرامونی هم اوضاع به نسبت ابعاد بدنه و سگمنت اتومبیل مناسب به نظر می‌رسد، هرچند ارتفاع زیاد خودرو نقاط کوری را پدید آورده که جای خالی سنسورهای پارک جلو و دوربین 360 درجه را به یاد می‌آورد. صندلی‌های ماشین عرض کمی دارند و در نتیجه افراد درشت‌جثه روی آنها خیلی راحت نخواهند بود اما در عوض جای پا و سر مناسبی برای 5 نفر در نظر گرفته شده و دربرگیرندگی کناره صندلی‌ها برای عبور ساده‌تر از پیچ‌ها کارآمد است. فقط ای کاش جنس صندلی‌ها مقداری نرم‌تر بود تا خشکی ذاتی یک پیکاپ آفرودر در داخل کابین کمتر احساس شود. زیر نشیمنگاه عقب نیز محفظه‌ای برای جعبه ابزار و کپسول آتش‌نشانی قرار دارد که در نوع خود جالب توجه است.

بخش بار خودرو داری طول و عرض 152 سانتی‌متر و عمق 47 سانت می‌باشد که قابلیت حمل بار استاندار به وزن 840 کیلوگرم را در اختیار قرار میدهد. در هنگام بارگیری و سنگین شدن این قسمت، سواری ماشین هم مقداری نرم‌تر و به کراس‌اوورهای این رده نزدیک می‌شود. راستی دو ایراد عجیب هم داخل کابین وجود دارد. یکی نبود کلید خاموش برای چراغ‌های اتوماتیک است و دیگری بازتاب نور محیط روی نمایشگر مرکزی که شاید به نوعی نشان از کم‌تجربگی طراحان JAC داشته باشد. کیفیت متریال مورد استفاده هم به نسبت قیمت خودرو متوسط به نظر می‌رسد و باید دید T8 در طول زمان تا چه اندازه سلامت قطعات داخلی را حفظ خواهد نمود.

​ کی ام سی T8​

طراحی KMC T8 (جک T8)

طراحی بیرونی KMC T8 با الهام‌گیری از تویوتا هایلوکس و پیکاپ‌های امریکایی صورت پذیرفته که حاصل آن انصافاً جذاب از کار درآمده است. دماغه پخ و بسیار بلند ماشین با این جلوپنجره بزرگ و نشان تجاری درشت، حس قدرت و جنگندگی را به مخاطب القاء می‌کنند و دقت به ریزه‌کاری‌ها در طراحی چراغ‌ها و استفاده از کروم در فریم جلوپنجره به خصلت‌های لوکس ماشین افزوده‌اند. در قسمت کناری هم شاهد خطوطی منطقی هستیم که به کمک رینگ‌های 18 اینچی، رکاب‌های اسپرت، آینه‌های بزرگ و گلگیرهای برجسته از سادگی مطلق فاصله گرفته و جلوه‌ای نسبتاً جذاب را به نمایش گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    قیمتش خیلی بالاست

تبلیغات متنی