شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو KMCT9 | امکانات خودرو KMC T9

معرفی خودرو KMC T9 | امکانات این خودرو وارداتی را ببینید

در ویدیو زیر به بررسی خودرو KMC T9 پرداخته ایم.

معرفی خودرو KMC T9 | امکانات این خودرو وارداتی را ببینید

به گزارش شمانیوز خودرو KMC T9 از محصولات خودروسازی چین است. این خوبردرو نیز محصولی از جک است که با نام جک T9 شناخته می‌شود. طراحی داخلی خودرو KMC T9 نیز در مقایسه با دو پیکاپ قبلی این برند تغییر کرده است. KMC T9 به عنوان نسخه بزرگتر و قوی‌تر جک T8، از اصول طراحی جدیدتری در مقایسه با برادر کوچکتر خود بهره می‌برد. در ادامه بررسی بیشتر این خودرو پرداخته ایم. 

 

نمای داخلی و امکانات کی ام سی T9

در بخش داخلی جک T9 با طراحی کاملا مدرنی مواجه هستیم که نسبت به T8 بسیار لوکس تر و البته با متریالی باکیفیت تر است. مانیتور خودرو و پنل آن شکل و شمایل عمودی به خود گرفته اند و تریم داخلی خودرو چرمی بوده و در بخش هایی از آن، قطعات دکوراتیو مسی رنگ بکار رفته است. طراحی غربیلک فرمان و کلاستر خودرو نیز از سطح و سگمنت یک پیکاپ فراتر است‌.

در صورت عرضه KMC T9 می توان توقع داشت که این خودروی دو دیفرانسیل امکانات بیشتری را نسبت به T8 به مشتریان ارائه دهد. در حال حاضر نسخه های فول آپشن T9 در بازار چین به قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، رادار خط خوان، جلو آمپر دیجیتال، تهویه.

خودرو KMC T9

امکانات تجهیزات KMC T9

خودروی KMC T9 به عنوان یک مدل بالارده‌تر نسبت به KMC T8، از آپشن‌ها و امکانات پیشرفته‌تری برخوردار است که باعث تمایز آن می‌شود.

این خودرو مجهز به 7 کیسه هوا است که ایمنی سرنشینان را بهبود می‌بخشد. همچنین دارای سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش پیشرفته است که کنترل خودرو را در شرایط دشوار بهبود می‌دهد.

سیستم ترمز ضدقفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو و سنسورهای پارک و دوربین عقب از دیگر امکانات ایمنی T9 هستند.

این خودرو همچنین به دوربین 360 درجه، شارژر بی‌سیم، صندلی‌های برقی با گرمکن، آینه‌های برقی تاشو و گرمکن آینه، سیستم سرگرمی و نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید و تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز شده است.

با توجه به آپشن‌های پیشرفته KMC T9، این خودرو می‌تواند نیاز بخشی از بازار پیکاپ‌های لوکس را برآورده کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied