شمانیوز
شما نیوز

کوکو مرغ سوخاری | طرز تهیه کوکو مرغ سوخاری

این غذای خوشمزه رو حتما درست کن | طرز تهیه کوکو مرغ سوخاری با طعمی دلچسب

در مقاله زیر به شما طرز تهیه کوکو مرغ سوخاری را آموزش می دهیم.

این غذای خوشمزه رو حتما درست کن | طرز تهیه کوکو مرغ سوخاری با طعمی دلچسب

به گزارش شمانیوز : یکی از انواع خوشمزه کوکو ها ، کوکو مرغ سوخاری است. کوکو مرغ سوخاری یک غذای کاملا متفاوت و لذیذاست. کوکو مرغ سوخاری طرفداران زیادی دارد. برای طرز تهیه کوکو مرغ سوخاری همراه ما باشید.

 

مواد لازم برای کوکو مرغ سوخاری

سینه مرغ ۱ عدد
سیب زمینی ۲ عدد
یپاز ۱ عدد
فلفل دلمه ۱/۲ عدد
گوجه فرنگی ۱ عدد
سیر ۳ حبه
خردل ۱ الی ۳ ق غذا خوری
تخم مرغ ۲ الی ۳ عدد
آرد سوخاری ۳ ق غذا خوری
پودر پانکو ۱ کاسه
نمک، فلفل سیاه، پاپریکا به مقدار لازم

کوکو مرغ سوخاری

طرز تهیه کوکو مرغ سوخاری

ابتدا سینه مرغ را بدون استخوان کنید و چرخ کنید یا داخل غذاساز بریزید و یا می توانید با چاقو به صورت خیلی ریز خرد کنید. سیب زمینی و پیاز را پوست بگیرید و رنده ریز بزنید و آب پیاز و سیب زمینی را با دست بگیرید این کار باعث ترد شدن کوکو می شود. فلفل دلمه را نیز رنده کنید. سیر ها را پوست بگیرید و رنده کنید. گوجه فرنگی را نیز رنده کنید.

برای تهیه مواد کوکو باید داخل یک کاسه مرغ را به همراه همه مواد رنده شده و آرد سوخاری و ادویه ها و کمی سس خردل را اضافه کنید و هم بزنید و بعد یک تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید اگر مواد چسبنده نبود دوباره به مواد تخم مرغ اضافه کنید ورز دهید و بعد روی مواد را پوشانده و برای ۱ ساعت تا نیم ساعت داخل یخچال استراحت دهید.

در ادامه از مواد کوکو بردارید و در دست گرد کنید و داخل پودر پانکو بزنید تا همه جای کوکو را کاور کند و حالا داخل تایه کمی روغن بریزید تا داغ شود و بعد کوکو ها را داخل تابه با حرارت متوسط خوب سرخ کنید تا طلایی شود و بعد برگردانید تا طرف دیگر نیز طلایی شود. نوش جان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی