شمانیوز
شما نیوز

معرفی تویوتا پریوس ۲۰۲۴ | امکانات خودرو تویوتا پریوس ۲۰۲۴

رونمایی از خودرو تویوتا پریوس ۲۰۲۴ | امکانات این خودرو لوکس را ببینید

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو تویوتا پریوس2024 می پردازیم.

 رونمایی از خودرو تویوتا پریوس ۲۰۲۴ | امکانات این خودرو لوکس را ببینید

به گزارش شمانیوز : تویوتا پریوس به عنوان برترین خودرو 2024 معرفی شده است.تویوتا پریوس2024 نه تنها بر کاهش تولید آلایندگی کربن، بلکه بر فرهنگ عامه هم تاثیرگذار بوده است.کابین تویوتا پریوس2024 به اندازه بدنه آن تاثیرگذار نیست، اما با خلاصی از شر قطعات پلاستیک سفید و مشکی پیانو، طرحی منطقی را به نمایش می‌­گذارد. در ادامه به معرفی و بررسی بیشتر این خودرو پرداخته ایم. 

 

قیمت، امکانات و مشخصات فنی تویوتا پریوس ۲۰۲۴

اول از همه با قیمت سدان جدید تویوتا شروع می‌کنیم. این مدل در تیپ‌های مختلفی عرضه خواهد شد که قیمت محبوب‌ترین تیپ آن یعنی تیپ LE با دیفرانسیل جلو ۲۸ هزار و ۷۴۵ دلار است. شما می‌توانید این مدل را در تیپ‌های دیگری مثل XLE و LE و Limited هم سفارش دهید که همگی از سیستم دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک برخوردار خواهند بود.

تویوتا پریوس ۲۰۲۴

از امکانات بارز نسل جدید پریوس، سیستم چندرسانه‌ای استریم یکپارچه آن است که به‌لطف آن کاربر می‌تواند از خدمات اپل موزیک و آمازون موزیک روی سیستم چندرسانه‌ای خودرو استفاده کرده و آهنگ‌های خریداری کرده خودش را گوش دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه آن، انتخاب صدایی جدید برای باز و قفل شدن درب‌‌ها است که می‌تواند احساس متفاوت و دلچسبی را به سرنشینان بدهد.

رنگ‌بندی این خودرو شامل نسخه‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، قرمز، خاکستری و آبی می‌شود. همچنین در نسخه‌های دارای سیستم دیفرانسیل جلو شاهد حضور پیشرانه‌ای ۲ لیتری با توان تولید ۱۹۴ اسب بخار هستیم، در حالی که این پیشرانه در نسخه تمام چرخ محرک می‌تواند توان ۱۹۶ اسب بخاری را تولید کند. به زودی با اطلاعات بیشتری از نسل جدید تویوتا Prius بازمی‌گردیم.

تویوتا پریوس ۲۰۲۴

طراحی تویوتا پریوس 2024

در نمای بیرونی نشان جدیدی به نام Beyond Zero وجود دارد که به گفته تویوتا نمادی از “تلاش های جهانی آن برای حرکت به سمت آینده ای بدون کربن است.” علاوه بر این، سیستم چندرسانه‌ای اکنون دارای یک ویژگی پخش داخلی است که به مالکان اجازه می‌دهد اشتراک‌های Apple Music و Amazon Music خود را به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو متصل کنند.

تویوتا پریوس 2024 دارای صدای قفل و باز کردن قفل جدید است که به گونه ای طراحی شده است که “خوشایند و متمایز است، که نشان می دهد درب قفل و باز است.” این شرکت ادعا می کند که میزان صدا را می توان در سیستم اطلاعات سرگرمی تنظیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی