شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه | دست سرنوشت چه چیزی برای شما رقم خواهد زد

فال ابجد روزانه | دست سرنوشت چه چیزی برای شما رقم خواهد زد

فال ابجد فردا شنبه 25 آذر 1402 را در زیر بخوانید.

به گزارش شمانیوز :یکی انواع فال ها و روش های پیش گویی سرنوشت و آینده فال ابجد است. فال ابجد بر اساس حروف ابجد انجام میشود. فال ابجد در گذشته ها بسیار مرسوم بوده است. این روزها فال ابجد طرفدار زیادی دارد. فال ابجد قدمت زیادی دارد. فال ابجد 22 آذر 1402  را در زیر می خوانید.

فروردین

ابجد فال شما: آ آ آ

تعبیر: طالعت نیک است. به زودی در زندگیتان به هدف خود خواهید رسید و موفقیت را به دست می آورید،، اما شخصی به شما حسادت می کند و می خواهد تمام مال و ثروت شما را از شما اخاذی کند و برای تان مشکلات بزرگی به وجود بیاورد،، سعی کنید حواس خود را جمع کنید تا به نابودی نرسید. به آنچه دارید قانع هستید. این اواخر گاهی چنان از لحاظ مالی تحت فشار قرار گرفته‌اید که عنان صبر و تحمل را از دست داده‌اید، بجای دست روی دست گذاشتن، راه تازه ای را امتحان کنید. با اندک سخن درشتی آزرده خاطر می شوید و دوستان، باید دائم مراعات حال شما را بکنند. بهتر است در رفتارتان تغییری ایجاد کنید.

 

اردیبهشت

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: طالعت روشن است. به لطف خداوند رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان خواهد شد،، بهتر است از مشکلات هراسی به دل خود راه ندهید و به سوی آرامش در حال حرکت باشید هیچ گاه در زندگی تان دست به کارهای ناصوابی نزنید. امکان پیشرفت های مالی برایتان وجود دارد پس کارها را با دلشوره انجام ندهید زیرا باعث عقب افتادن امور می شوید. آرام باشید کسی پشت سر شما وجود دارد و شما را به جلو تشویق می کند. از مسافری خبرهای خوب می شنوید، او به خواسته دلش می رسد و خیال شما هم راحت می شود. قبل از امضای قراردادی حتما اطلاعات لازم را جمع آوری کنید

 

خرداد

ابجد فال شما: ج آ د

تعبیر: طالع بلندی دارید و به اهدافتان خواهید رسید فقط باید توکل تان بر خداوند باشد. به زودی دست به کاری میزنید که برایتان دردسر ساز می شود و بدون مشورت اقدام به معاملات بی‌ثمر می‌کنید ممکن است شخصی بدگویی هایی در پشت سر شما انجام دهد مراقب باشید. در مورد مطلبی با اینکه حق با شماست بهتر است بیش از این اصرار نکنید که نتیجه معکوس خواهد داد، حرفتان را بزنید و تصمیم گیری را به دیگران واگذار کنید. اگر در حق کسی بدی کرده اید توقع گذشت و خوبی نداشته باشید. در کارتان گره ای افتاده، شما این روزها زود از کوره در می روید و لب به شکایت می گشایید کمی آرام تر رفتار کنید.

 

تیر

مرداد

ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: برای رسیدن به آرزوهایتان باید صبوری کنید و توکلتان بر خداوند باشد. مشکلاتی که دارید را برطرف می کنید و به وصال یار خواهید رسید. شخصی که فکر می کنید دوست و همراه شماست با شما دشمنی می کند و مشکلاتی برای تان پدید می‌آورد از او دوری کنید تا گزندی به شما نرسد انشالله. دو خبر از راه دور به دستتان خواهید رسید. با موجی از توقعات از جانب دیگران روبرو خواهید شد، سعی کنید آنچه که هستید باشید نه آنچه که دیگران توقع دارند. اگر احساس می کنید دیگران چیزهایی از شما پنهان می کنند نگران نباشید، همه چیز در کوتاه مدت برملا خواهد شد، هرگونه عجله در تصمیم گیری در این خصوص شما را با مشکل بزرگ تری روبرو خواهد کرد

 

شهریور

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: بخت و اقبالی نیک در انتظارتان است اما با غرور و نخوت آن را از خود دور می‌کنید پس بهتر است که رفتارهای تان را مناسب تر کنید. فردی برایتان دعای بدی کرده و از همین طریق ممکن است مشکلاتی برایتان پدید آورد به خداوند پناه ببرید و دعا بسیار بخوانید. زندگی به کامتان می شود انشاالله صبور باشید. وقتی در انجام کاری به خواسته خود نمی رسید، نگذارید نا امیدی و عصبانیت مشکلات بزرگتری برایتان ایجاد کند. نا خواسته برای خود محدودیت‌هایی قائل شده‌اید که از ترس‌ها یا خاطرات گذشته‌تان سرچشمه گرفته‌اند. از گذشته‌ها بگذرید و در حال لذت بردن از امروز برای فردا برنامه ریزی کنید، به زور متوسل نشوید.

فال ابجد

مهر

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: امر ازدواج و خواستگاری در پیش دارید که سعادت فراوانی را نصیبتان خواهد کرد. برای یکی از عزیزانتان بسیار دلواپسید و نگران آینده اش هستید اما به زودی خداوند راهی را در مقابلش قرار می‌دهد. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز نمایید بهتر است دست نگه دارید که به صلاحتان نیست. شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید و خودتان بهتر از دیگران می دانید که چه اشتباهی کرده‌اید، با قبول نکردن اشتباهتان هر روز خودتان را بیشتر درگیر می کنید، شما درسی را یاد گرفته اید که برای همیشه روشی را که ملکه ذهن خود کرده بودید تغییر می دهد، مسیری را که تغییر کرده به درستی درک کنید یادتان باشد در همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد.

 

آبان

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: شخصی به حمایت از شما خواهد پرداخت و اگر مشکلاتی از نظر مالی دارید کمکتان خواهد کرد. به زودی کسب و کارتان رونق می‌گیرد و به مال و سرمایه خوبی دست پیدا می کنید. فردی حسود در زندگی‌تان وجود دارد که قصد دارد تا روابط میان شما و شریک زندگی تان را برهم بزند در مقابلش ایستادگی کنید. قرار نیست همه مثل شما فکر کنند. مطمئن باشید شما نمی توانید به تنهایی دیگران را تغییر بدهید. اگر حرف حقّی دارید با شجاعت تمام و در کمال آرامش مطرح و از آن دفاع کنید. اشکال کار اینجاست که شما تکلیف خودتان را نمی دانید و بر سر دوراهی هستید. بهتر است با کسی که به قضاوتش اطمینان دارید صلاح و مشورت کنید.

 

آذر

ابجد فال شما: د ب ب

تعبیر: ساده نباشید و اسرار تان را گویا کنید تا گزندی به شما نرسد. به زودی در راهی که پیش گرفته اید به موفقیت و سعادت می‌رسید. کسی شما را آزار می‌دهد و با رفتارهایش موجب پریشانی شما شده از او به دور باشید که از جانب او آسیبی فراوانی خواهید دید. کسی سعی دارد شما را از تصمیمی که گرفته‌اید باز دارد به تحلیل‌های او گوش کنید و در نهایت خودتان تصمیم مقتضی را بگیرید. جریان‌هایی در اطرافتان می گذرد که باید خودتان را با آن‌ هماهنگ کنید. گاهی برخی مسائل را باید نادیده گرفت و همه را نباید زیر ذره‌بین گذاشت. مراقب باشید تا با قضاوت یکطرفه آتش یک اختلاف کوچک را شعله‌ور نکنید.

 

دی

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر: ناامید نباشید در مسیرهای درست زندگی راهی خواهد شد و موفقیت را در آینده به دست می‌آورید سعی کنید؛ همیشه در زندگیتان فرد فعالی باشید به زودی رزق وروزی حلال به دستتان خواهد رسید که آرامش و آسایش را در آینده برایتان به وجود می آورد،، و شما را به موفقیت و سربلندی در زندگی می رساند. مساله‌ای که برای شما بی‌اهمیت است برای طرف مقابلتان بسیار مهم است.بهتر است همین حالا به حرف‌هایش گوش کنید.از جایی که انتظارش را ندارید هدیه یا پولی به دستتان می‌رسد که بسیار برایتان خوشایند است.خواب بدی که دیده‌اید، خوب تعبیر کنید و بد به دلتان راه ندهید، صدقه دادن می‌تواند بلا را از شما دور کند، بیهوده روحتان را پریشان نکنید.

 

بهمن

ابجد فال شما: ج د ب

تعبیر: اگر همت کنید با موفقیت فاصله ای ندارید می توانید خیلی زود به پیروزی و خوشبختی خود را نزدیک کنید و آرامش و آسایش را در زندگی تان به دست بیاورید،، سعی کنید هیچ گاه در زندگی تان بی گدار به آب نزنید و کارهایتان را سر فرصت مناسب به انجام برسانید،، تا به آرامش برسید. تا جای ممکن کارها را با زور و عجله پیش نبرید، شما زمان زیادی در اختیاردارید و می توانید طی آن کارهایتان را بهتر و با حوصله و صبر بیشتری سروسامان دهید.با وجود پیشرفت‌هایی که اخیرا شاهد بوده‌اید باز هم احساس می کنید کنترل امور را در دست ندارید. مقصر اصلی خودتان هستید.کمی با خودتان مهربانتر باشید.

 

اسفند

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر: شخصی در صدد شماست و می خواهد برای تان مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد بهتر است؛ حواستان را جمع کنید و گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید،، تا بتوانید و آرامش را در زندگیتان سرازیر سازید و خود را از تمام مشکلات نجات دهید. اگر احساس خستگی و کسالت می کنید به تعطیلات چند روزه بروید. گاهی دست به کارهایی می زنید که نسنجیده است، بهتر است از تجربه های گذشته بهره بجویید و از آنها درسهای خوبی بگیرید در غیر اینصورت خطاهای گذشته دوباره تکرار خواهند شد. ورزش را فراموش نکنید یادتان باشد در همه تصمیم گیری‌ها همسر و فرزندان خود را در الویت قرار دهید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی