شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | مدارس این استانها فردا دوشنبه 27 آذر 1402 تعطیل است

یه دلیل آلودگی هوا برخی مناطق کشور غیر حضوری برگذار میشود.

تعطیلی مدارس | مدارس این استانها فردا دوشنبه 27 آذر 1402 تعطیل است

به گزارش شمانیوز:این روزها به دلیل آلودگی هوا تعطیلی مدارس بسیاری مناطق رخ می دهد. برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا روز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان تهران به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ بنا بر اعلام معاون استاندار تهران  و مدیریت بحران استان اصفهان فردا مدارس این استانها تعطیل می باشد. 

 

تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 27 آذر

معاون استاندار تهران: کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۷ آذرماه غیرحضوری شد.

 

تمامی مدارس شهر اصفهان مجازی شد

با استمرار پایش‌های کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.

 

مدارس اردبیل مجازی شد

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل: به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهر اردبیل فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و عصر تعطیل شد. همچنین کلیه مدارس استثنایی به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.  

 

مدارس ابتدایی استان البرز فردا غیرحضوری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، فردا ۲۷ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع دبستان به غیر از شهرستان طالقان بصورت مجازی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی