شمانیوز
شما نیوز

همدان

جابجایی بیش از ۸ میلیون تن کالا در سال جاری

جابجایی بیش از ۸ میلیون تن کالا در سال جاری

بیش از ۸ میلیون تن کالا در سال جاری جابه جا شده است

به گزارش شمانیوز به نقل از ایرنا:مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تاکید بر اینکه در سال گذشته بیش از ۷میلیون تن کالا در استان جابه‌جا شده است،عنوان کرد: در هشت ماهه امسال نیز بیش از ۸ میلیون تن کالا جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش جابجایی کالا داشته ایم.

مهرداد آهکی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کاهش ۴۳درصدی تصادفات در استان همدان افزود:این کاهش یکی از موفقیت های این مجموعه بوده که این موفقیت به دلیل همدلی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان و حمایت استاندار بوده است.

وی با اظهار به اینکه در سال جاری ۴۲ راه روستایی در ۱۸ روستای استان انجام شد، تصریح کرد: سال گذشته ۱۰ کیلومتر انجام شده بود و در این زمینه هم شاهد افزایش آمار ها هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان برویم گفت:در زمینه تامین ماشین آلات ما با بیش از سه برابر اعتبارات سال گذشته ماشین آلات زمستان را تعمیر و تامین کردیم.

آهکی با اشاره به اینکه تعداد نقاط حادثه خیر کشور ۸۷۸نقطه است،عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های  ما کاهش فوتی های جاده ای است؛در همین راستا نقاط حادثه‌خیز استان را شناسایی کردیم . 

وی با اشاره به اینکه طی ۲سال تمامی نقاط حادثه خیر استان را ایمن سازی خواهیم کرد،افزود:استان همدان‌ با ۵۲ نقطه حادثه‌خیز بیش از ۵۰ نقطه دارد و تا پایان سال جاری ۳۰ نقطه را ایمن خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تاکید بر اینکه همدان پل ارتباطی غرب کشور است ،بیان کرد: در ایامی از سال مثل اربعین تماما از جاده های این استان توسط مسافران استفاده می‌شود و باید مشکلات در این جاده ها برطرف شود.

آهکی با بیان اینکه عمر ناوگان حمل ونقل عمومی در استان کمی ضعیف است، گفت: در تلاشم به متوسطه کشوری برسیم و شرایطی ایجاد شده تا بتوانیم این ناوگان را تجهیز و نوسازی کنیم  همچنین افراد می توانند برای نوسازی ناوگان عمومی به سایت www.rpf.rmto.ir مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی