شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو فیدلیتی پرایم | امکانات خودرو فیدلیتی پرایم

معرفی خودرو فیدلیتی پرایم | امکانات باور نکردنی این فیدلیتی را ببینید + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو فیدلیتی پرایم خواهیم پرداخت.

معرفی خودرو فیدلیتی پرایم | امکانات باور نکردنی این فیدلیتی را ببینید + فیلم

به گزارش شمانیوز فیدلیتی پرایم یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است.طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی پرایم با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. ماشین فیدلیتی پرایم از نظر لیست امکانات یکی از کامل‌ترین ماشین‌های رده قیمتی خودش محسوب می‌شود و با ارائه انواع و اقسام گزینه‌های رفاهی و ایمنی برای راننده و سایر سرنشینان جای گله و شکایتی باقی نگذاشته است. در ادامه بررسی و معرفی این خودرو پرداختیم.

 

امکانات رفاهی و ایمنی فیدلیتی پرایم جدید

فیدلیتی پرایم جدید به صندلی های برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، فرمان کمکی برقی، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی، استارت دکمه ای، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شارژر بی سیم تلفن همراه، سامانه DOW، نور پردازی کابین، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، تنظیم دستی صندلی های عقب، کروز کنترل، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، فناوری LED چراغ ها، کولباکس، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی، سنسور پایش باد تایرها، شیشه های عقب دودی، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکتریکی، چهار کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، دریچه تهویه ردیف دوم و… مجهز است. تیپ یک فیدلیتی پرایم جدید ۵ نفره است و متقاضیانی که نسخه ۷ نفره این کراس اوور گروه بهمن را بخواهند، باید به سراغ خرید تیپ دو این خودرو بروند.

فیدلیتی پرایم

مشخصات فنی فیدلیتی پرایم ارتقا یافته

فیدلیتی پرایم جدید همچنان به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر با فناوری AVL اتریش مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده فیدلیتی پرایم جدید ۶ سرعته دو کلاچه تَر است و فناوری گتراک را دارد. این جعبه دنده توان را به چرخ های جلو منتقل می کند و در بخش تعلیق جلو با ساختار مک فرسون طرف هستیم. در بخش عقب هم سیستم تعلیق مولتی لینک در فیدلیتی پرایم جدید دیده می شود.

فیدلیتی پرایم

تفاوت های فیدلیتی پرایم جدید با نسخه های قبلی

فیدلیتی پرایم جدید ۹ تفاوت اصلی با نسخه های قبلی دارد و مشتریان باید بدانند که از اواخر سال ۱۴۰۱، تولید نمونه های قبلی متوقف شده است و دیگر نمونه جدید در خط تولید بهمن موتور مونتاژ می شود. از جمله تغییرات اساسی در این خودرو ۹ مورد زیر است که در ویدیو تست و بررسی فیدلیتی پرایم جدید توسط آخرین خودرو به آن پرداخته شده است:

۱- تبدیل جعبه دنده دو کلاچه خشک به جعبه دنده دو کلاچه تَر

۲- تغییر دسته دنده از مکانیکی به الکتریکی

۳- تغییر کنسول مرکزی خودرو

۴- بهبود محل شارژر بی سیم تلفن همراه

۵- بهبود سیستم تعلیق عقب

۶- ارتقا سیستم کنترل پایداری الکتریکی به نسخه ۹.۳ بوش

۷- ارتقا سیستم تهویه به نسل جدید کمپرسورهای کولر

۸- ارتقای سیستم خنک کاری قوای محرکه

۹- بهبود کیفیت متریال برخی قطعات قوای محرکه

 

داخل فیدلیتی

به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.

 

قیمت خودرو فیدلیتی پرایم 28 آذر
فیدلیتی پرایم 7 نفره 1.590.000.000
فیدلیتی پرایم 5 نفره 1.560.000.000

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied