شمانیوز
شما نیوز

سریال گناه فرشته

بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته | از شهاب حسینی و لادن مستوفی تا دختر پژمان بازغی

سریال گناه فرشته محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی حامد عنقا با سرمایه گذرای شبکه نمایش خانگی فیلیمیو و حضور جمعی از بازیگران شناخته شده ساخته شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته | از شهاب حسینی و لادن مستوفی تا دختر پژمان بازغی

به گزارش شمانیوز: سریال گناه فرشته محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی حامد عنقا با سرمایه گذرای شبکه نمایش خانگی فیلیمیو و حضور جمعی از بازیگران شناخته شده ساخته شده است.

سریال گناه فرشته از روز ۱ دی ۱۴۰۲ هر هفته روزهای «جمعه» ساعت ۸ صبح از شبکه پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

 

شهاب حسینی (حامد تهرانی)

شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران بازیگر، دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد.

فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و سپس به اجرا رجوع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود با سریال «پس از باران» وارد بازیگری شد.

شهرت او اما از سال ۱۳۷۹ با سریال پلیس جوان شروع شد ویکبار ازدواج ناموفقی داشته و برای باردوم سال ۱۴۰۱ با ساناز ارجمند ازدواج کرد.

 

شهاب حسینی

 

لادن مستوفی (مهتاب)

لادن مستوفی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن مازندران ، دانشجوی انصرافی دانشگاه می باشد که از ۲۱ سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت.

با فیلم ماه و خورشید در سال ۱۳۷۴ جلوی دوربین رفت و شهرت ایشان سال ۱۳۸۱ با سریال سفر سبز شروع شد.

سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۱ ساله بود با شهرام اسدی کارگردان فیلم روز واقعه وارد یک رابطه عاشقانه شد و با اختلاف ۲۰ سال سن باهم ازدواج کردند.

 

 لادن مستوفی

 

امیر آقایی (نوید)

امیر آقایی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۹ در ارومیه ،فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از تئاترو نویسندگی شروع کرد , سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۰ ساله بود با سریال خاک سرخ جلوی دوربین رفت.

او سال ۱۳۸۴ با سریال «اولین شب آرامش» به شهرت رسید و نقاش و عکاس درجه یک است و تسلط کامل به زبان ترکی استانبولی دارد.

 

امیر آقایی

 

پردیس پور عابدینی (فرشته)

پردیس پورعابدینی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ در تهران، دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد.

سال ۱۳۹۸ برای بازی در نقش راضیه سریال آقازاده جلوی دوربین رفت و درخشید وسپس در فیلم غریب در سال ۱۴۰۱ نیز دیده شد.

همیشه دوست دارد در مسیر درستی قدم بردارد چون بازیگر خوب بودن برایش از شهرت مهم تر است و هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.


پردیس پور عابدینی

 

آشا محرابی

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، فارغ التحصیل لیساس رشته مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس رشته روابط بین الملل دانشگاه آزاد می باشد.

از ۱۳ سالگی با سریال آینه جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۸۶ با سریال مرگ تدریجی یک رویا به شهرت رسید و سالهاست ازدواج کرده و زندگی متاهلی خود را دارد.

 

آشا محرابی

 

پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد ۱۹ دی ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که سال ۱۳۷۲ در ۱۹ سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت.

او با سریال «مرد هزار چهره» در سال ۱۳۸۶ به شهرت رسید و سال ۱۳۸۶ وقتی ۳۳ ساله بود با مستانه مهاجر (تدوینگر) ازدواج کرد و ثمره این زندگی یک فرزند دختر به نام «نفس» می باشد.

 

پژمان بازغی

 

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی متولد ۷ آذر ۱۳۶۸ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۹۲ وقتی ۲۴ ساله بود با فیلم پنج ستاره جلوی دوربین رفت.

او سال ۱۳۹۴ با فیلم بادیگارد شناخته شد و هدیه تهرانی و لیلا حاتمی الگوهای بازیگریش هستند و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

دیبا زاهدی

 

مهدی سلطانی (مشفق)

مهدی سلطانی سروستانی متولد ۱ شهریور ۱۳۵۰ در شیراز، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه می باشد.

از بازی در تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۳ با سریال نوروز ۷۳ جلوی دوربین رفت و تا اینکه سال ۱۳۸۹ با سریال در مسیر زاینده رود به شهرت دست یافت.

سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۹ ساله بود با همسر خانه دارش ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام «روژا» است.


مهدی سلطانی

 

نفس بازغی

نفس بازغی متولد ۱۳۸۷ در تهران، در حال تحصیل بوده و با سریال گناه فرشته در سال ۱۴۰۲ وارد عرصه بازیگری شده است.

پدرش پژمان بازغی بازیگر سینما و مادرش مستانه مهاجر تدوینگر و کارگردان و تهیه کننده سینما اسـت.


نفس بازغی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی