شمانیوز
شما نیوز

رامبد جوان

ظاهر رامبد جوان بعد از خندوانه شکسته شد | رامبد جوان ببینی نمیشناسی

رامبد جوان بازیگر ایرانی در شب یلدا تصویری از خودش در صفحه خود منتشر کرد که ظاهر عجیبی از او را نشان می دهد.

ظاهر رامبد جوان بعد از خندوانه شکسته شد | رامبد جوان ببینی نمیشناسی

به گزارش شمانیوز؛  رامبد جوان بازیگر ایرانی  هم از آن دست بازیگرانی است که علاقه بسیاری به صفحه مجازی اش در اینستاگرام دارد و دائما عکس هایی از خودش را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد همین موضوع سبب شده است تا این بازیگر تغییر ظاهر عجیبی به خودش بدهد و این تغییر ظاهر او در پست اینستاگرامی که گذاشته است کاملا مشخص است. رامبد جوان  ایرانی به تازگی پدر شده است اما تا کنون عکسی از دخترش منتشر نکرده است .

رامبد جوان

تغییر ظاهر رامبد جوان بازیگر ایرانی

رامبد جوان با انتشار این عکس نوشت: شب یلدا در رشت با عزیزان درجه یک رستوران شور کولی

یلداتون مبارک

#یلدا

#رشت_زیبا

رامبد جوان

بیوگرافی رامبد جوان بازیگر ایرانی

رامبد جوان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون، متولد اول دی ماه سال ۱۳۵۰ در تهران از خانواده ای سنتی با اصالت آذری فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. رامبد جوان در سال ۱۳۹۵ با نگار جواهریان ازدواج و مراسم عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.

رامبد جوان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون، در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ در تهران از خانواده ای سنتی با اصالت آذری زاده شد.

رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که ۸ سال از خودش بزرگتر است. به گفته او رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است.

رامبد جوان چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد.

دوست صمیمی رامبد جوان، اشکان خطیبی است. رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی که او هم هنرمند بوده است ازدواج می کند.

تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.

چند سال بعد و در ۳۶ سالگی به فکر ازدواج مجدد با سحر دولتشاهی می افتد. ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. آنها در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ ازدواج کردند و در ۱۳۹۳ به این زندگی مشترک خاتمه داده و جدا شدند.

و دو سال بعد از آن با نگار جواهریان ازدواج می کند. آنها جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی