شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو چانگان CS35 پلاس | امکانات چانگان CS35 پلاس

معرفی خودروچانگان CS35 پلاس | امکانات باورنکردنی این خودرو را ببینید

در ویدیو زیر به معرفی خودرو چانگان CS35 پلاس خواهیم پرداخت.

معرفی خودروچانگان CS35 پلاس | امکانات باورنکردنی این خودرو را ببینید

به گزارش شمانیوز :خودرو چانگان CS35 پلاس یک کراس اوور کوچک است. این خودرو  در سال ۲۰۱۸ به عنوان دومین نسل خانواده سی اس ۳۵ روانه بازار شد.چانگان cs35 پلاس از استایل بدنه نسبتا ساده و متعادل برخوردار است . در ادامه به بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم. 

طراحی و ابعاد بدنه

طراحی در این کراس اوور نسبت به آنچه در CS35 های قدیمی دیده بودیم زمین تا آسمان متفاوت است. بطور کلی سبک طراحی های چانگان چه در سری CS و چه در سری یونی (UNI) المان های مدرن و جذابی دارد. در جلو چراغ های LED کشیده را داریم که بوسیله یک نوار ال ای دی به هم متصل شده اند و نشان چانگان در وسط این نوار قرار دارد. طرح مشبک جلوپنجره مشکی رنگ طراحی شده و در قسمت پایین سپر قطعه ای قرمز رنگ با الگوی Y دید می شود که با دیگر قطعات روی بدنه هماهنگی دارد. اضافه شدن این قطعه به چانگان CS35 پلاس باعث شده تا چهره این کراس اوور کمی اسپرت تر بنظر برسد.

برجستگی های روی گلگیر بهمراه قطعات پلاستیکی باعث شده تا این کراس اوور پهن تر بنظر برسد و خطی برجسته از بالای گلگیر جلو تا گلگیر عقب کشیده شده است. رینگ ها آلومینیومی هستند که سایز آن در تیپ ۲ ۱۷ اینچی و در تیپ ۳ ۱۸ اینچی است. همچنین سقف در تیپ ۳ از نوع پانورامیک است اما چنین آپشنی در تیپ ۲ دیده نمی شود. در عقب چراغ ها به هم پیوسته طراحی شده اند و الگوی Y این بار در گوشه چراغ های عقب تکرار می شود. دیفیوزر در پایین سپر با رنگی دودی طراحی شده و در گوشه های سپر دو خروجی گرد اگزوز را می بینیم. در مجموع طراحی چانگان CS35 پلاس مدرن و البته جذاب است و می تواند در رده کراس اوور ها کوچک حرفی برای گفتن داشته باشد.

چانگان  CS35 پلاس

مشخصات فنی CS35 پلاس

قوای فنی این کراس اوور کامپکت را یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) تشکیل داده است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد. نکته مهم این است که این موتور از سری موتورهای بلوکُر جدید چانگان است و از مزیت های آن می توان به راندمان حرارتی مناسب و همچنین تولید آلایندگی کم اشاره کرد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم. پیشرانه چانگان CS35 پلاس استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارد و مصرف ترکیبی در این خودرو ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. با این مشخصات می توان نتیجه گرفت که کراس اوور وارداتی سایپا خروجی های فنی مناسبی دارد و می تواند علاوه بر ظاهر، در بحث عملکرد انتخاب منطقی ای باشد.

 

کابین و امکانات

در داخل کابین تریم دو رنگ را روی داشبورد و رودری ها می بینیم. یک پنل یکپارچه دو صفحه نمایش مالتی مدیا و جلوآمپر دیجیتال را در خود قرار داده است. فرمان از نوع D کات است و قسمت پایین آن قره ای رنگ طراحی شده تا کمی از سادگی طراحی داخلی کاسته شود. دسته نده از نوع مکانیکی است و دکمه های تنظیم سیستم تهویه در روبروی دسته دنده طراحی شده اند. در مجموع طراحی داخلی بسیار ساده ارزیابی می شود و در بسیاری از قطعات داخلی از پلاستیک خشک استفاده شده است. با یک کراس اوور کامپکت یا کوچک طرف هستیم پس فضای عجیب و غریبی در ردیف دوم نداریم اما نسبت به همکلاس های این خودرو، فضا نسبتا قابل قبول است. چانگان CS35 پلاس در دو تیپ ۲ و ۳ به بازار ایران می آید و در این دو تیپ مشخصات فنی یکسان بوده اما امکانات متفاوت است.

چانگان  CS35 پلاس

رقبای چانگان CS35 پلاس

قیمت برای اولین عرضه در سامانه یکپارچه وارداتی ها ۱ میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان برای تیپ ۲ و ۱ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان برای تیپ ۳ در نظر گرفته شده است. البته قیمت این خودرو در بازار فراتر از اینها خواهد بود چراکه با یک محصول وارداتی طرف هستیم و نه مونتاژی و مردم معتقد اند وارداتی های چینی از مونتاژی ها (بدلیل الزام داخلی سازی)، کیفیت بهتری دارند. رقبای هم کلاس این خودرو در بازار ایران ام وی ام X55 پرو، تیگارد X35 و هایما S5 هستند اما از آنجا که با یک گزینه وارداتی طرف هستیم، قطعا قیمت بالاتری برای چانگان CS35 پلاس نسبت به رقبا در بازار آزاد خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied