شمانیوز
شما نیوز

ناصر طهماسب | درگذشت ناصر طهماسب

دوبلور مشهور ایران درگذشت | بیوگرافی و علت فوت ناصر طهماسب +فیلم

ناصر طهماسب دوبلور و بازیگر معروف ایران فوت کرد.

دوبلور مشهور ایران درگذشت | بیوگرافی و علت فوت ناصر طهماسب +فیلم

به گزارش شمانیوز:  ناصر طهماسب متولد 1318 در تهران، دوبلور و گوینده بوده است. ناصر طهماسب علاوه بر گویندگی، بازیگر نیز بوده است. ناصر طهماسب برادر بزرگتر ایرج طهماسب، مجری و سازنده برنامه کلاه قرمزی است.ناصر طهماسب در سریال هزار دستان، در نقش علی نصیریان بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اوج شهرت ناصر طهماسب با سریال ارتش سری بود.

 

بیوگرافی ناصر طهماسب

ناصر طهماسب در سال 1318 در تهران متولد شد. او هشت خواهر و برادر دارد و ایرج طهماسب مجری برنامه کلاه قرمزی برادر کوچکتر اوست. دوران کودکی اش را در یک خانواده پر جمعیت در خانه ای در خیابان عباسی سپری کرد. 

ناصر طهماسب دوبله را به صورت حرفه ای از اوایل دهه 1341 آغاز کرد. او افزون بر گویندگی نقش های اول، در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی زیادی به عنوان مدیر دوبلاژ و سرپرست گویندگان فعالیت داشته است.

 

بازیگری ناصر طهماسب

طهماسب در یک فیلم سینمایی و یک مجموعه تلویزیونی به بازی پرداخته است. نخستین تجربه بازیگری او در فیلم راه دوم (ساخته حمید رخشانی) بوده است. او همچنین در سریال مرگ تدریجی یک رویا و فیلم سینمایی من مادر هستم ساخته فریدون جیرانی بازی کرده است. 

نویسندگی ناصر طهماسب

آقای دوبلور دستی بر نوشتن و فیلمنامه نویسی هم دارد، در سال ۱۳۷۱ فیلم پرواز را به خاطر بسپار و سپس سال ۷۵ فیلم زن امروز به قلم وی نوشته شده است

 

فوت ناصر طهماسب

ناصر طهماسب، صدای ماندگار کشورمان جمعه، اول دی ماه بر اثر سکته مغزی در سن ۸۴ سالگی درگذشت و پیکرش در سکوت خبری امروز به خاک سپرده شد. فرزند این صدای ماندگار دلیل این اتفاق را احترام به خواسته پدر عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی