شمانیوز
شما نیوز

مخابرات

دکتر زارعیان ارتباط با شرکت های دانش بنیان از اهداف برگزاری نمایشگاه است

دکتر زارعیان ارتباط با شرکت های دانش بنیان از اهداف برگزاری نمایشگاه است

دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با حضور در استودیو مخابرات ایران در خصوص آینده تلکام در ایران گفت .

دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت:  مجموعه مخابرات با عنوان بزرگترین اپراتور کشور امسال با رویکرد ارتباط بیشتر با مخاطبان اعم از خانگی و سازمانی در نمایشگاه تلکام شرکت کرده است .

وی تصریح کرد:  شرکت مخابرات ایران علاوه بر سرویس دهی به  مشترکان خانگی به سازمان ها و  شرکت های بزرگ در  حوزه تجاری و B2C خدمات ارائه می دهد.

دکتر زارعیان  با بیان اینکه به دنبال افزایش شرکای تجاری هستیم ،همچنینن در حوزه انقلاب صنعتی چهارم کار می کنیم ،افزود : همکاری با شرکتهای دانش بنیان و استارتاپها نیز از جمله سه رویکرد اصلی مخابرات در تلکام ۱۴۰۲ است.

وی  گفت: در نمایشگاه تلکام امسال، در روز اول با شرکت های تخصصی مذاکره کردیم و در روزهای آینده هم این مذاکرات را ادامه می دهیم تا شرکت های دانش بنیان بتوانند از پشتیبانی شرکت مخابرات و امکانات کم نظیر آن در سراسر کشور بهره مند شوند.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: بحث هوش مصنوعی، متاورس و ارتباطات نسل شش که اکنون مطرح است، می تواند سرعت را در بخش ارتباطات به صورت روزانه متحول کند.

زارعیان گفت: حوزه  ICT نیاز به کار بیشتر دارد و شرکت مخابرات ایران با وجود بسیاری از مشکلات در تلاش است تا با برقراری تعادل در اداره شرکت و ایجاد ارتباطات تجاری و سازمانی با فعالان صنعت ICT، صنعت مخابرات کشور را به اندازه توان خود ارتقا دهد.

 

 

 

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی