شمانیوز
شما نیوز

کمند امیرسلینانی | حواشی کمند امیر سلیمانی

ویدیو | کمند امیر سلیمانی راز های زندگی اش را برملا کرد

کمند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران ماجرای طلاقش را بازگو کرد.

ویدیو | کمند امیر سلیمانی راز های زندگی اش را برملا کرد

به گزارش شمانیوز : ویدیویی از صحبت های کمند امیر سلیمانی درباره زندگی اش منتشر شده است. کمند امیر سلیمانی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. پدر و برادر کمند امیر سلیمانی نیز بازیگر می باشند. کمند امیر سلیمانی با نقش آذر در سریال پدر سالار به اوج شهرت رسید. در ادامه صحبت های کمند امیر سلیمانی را می شنوید.

بیو گرافی کمند امیر سلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 خردادماه سال 1352 در تهران متولد شد.

این بانوی بازیگر در خانواده ای هنرمند متولد شد و پدرش سعید امیرسلیمانی از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزوین و برادرش سپند امیرسلیمانی هم از بازیگران کشورمان است

کمند امیرسلیمانی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 است.


ورود کمند امیر سلیمانی به دنیای بازیگری

کمند امیرسلیمانی به واسطه تولد در خانواده ای هنرمند خیلی زود به سمت بازیگری سوق پیدا کرد و از همان دوران کودکی با پدرش روی صحنه تئاتر میرفت و در نمایش های پدرش به ایفای نقش پرداخت.

بازی در نمایش سنجاب ها در سن 7 سالگی اولین تجربه بازیگری کمند امیرسلیمانی در تئاتر بود و این بانوی هنرمند سال 65 با بازی در فیلم ترنج به سینما آمد.

 

شهرت  کمند امیرسیلمانی در پدرسالار

سریال پدرسالار به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 72 ساخت شد و بازی کمند امیرسلیمانی در نقش آذر این سریال یکی از ماندگارترین نقش آفرینی های او بود.

کمتر کسی از اهالی دنیای هنر پیدا میشود که آذر سریال پدرسالار را نشناسد و از این نقش آفرینی به عنوان یکی از بهترین سریال های او یاد نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی