شمانیوز
شما نیوز

نرگس محمدی | خواهر نرگس محمدی

نرگس محمدی پس از مدت ها با خواهرش پیداش شد

نرگس محمدی بازیگر ایرانی و مشهور سریال ستایش با خواهرش پیدا شد در ادامه مشاهده خواهید کرد .

نرگس محمدی پس از مدت ها با خواهرش پیداش شد

به گزارش شما نیوز : نرگس محمدی از هنرمندان سرشناس ایرانی است. این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 9 فروردین 1364 در تهران است. نرگس محمدی یک خواهر و یک برادر دوقلو دارد که سارا و محسن نام شان است. تحصیلات نرگس محمدی در رشته پرستاری است اما او به خاطر علاقه وافرش به بازیگری در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با حمایت و استقبال خانواده از هنر، به بازیگری پرداخت. این بازیگر کشورمان متاهل است.

نرگس محمدی

نرگس محمدی اصالتا اهل سراب در شهرستان تبریز است. وی در خانواده ای 5 نفره متولد شده و فرزند بزرگ خانواده است. مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود. سارا خواهر نرگس محمدی دکترای روانشناسی دارد و مانند نرگس محمدی در عرصه بازیگری فعالیت کرده است. سارا محمدی در سریال معمای شاه نقش کوتاهی را ایفا کرد که سرآغاز فعالیت هنری وی بوده و جدیدترین نقش آفرینی او در سریال گاندو بوده است.

نرگس محمدی وقتی 32 سال سن داشت در سال 1396 با علی اوجی از تهیه کنندگان و بازیگران کشورمان ازدواج کرد. نرگس محمدی در دوران مجردی خود مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود که در آن درباره ازدواجش گفت با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیسکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری وی پاسخ مثبت داده است. این زوج هنری در برنامه دورهمی نیز باهم شرکت کرده و درباره زندگی مشترک شان صحبت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی