شمانیوز
شما نیوز

روز مادر | هدیه مناسب روز مادر

هدیه مناسب روز مادر چیست ؟ | مناسب ترین کادو برای روز مادر

اگر شماهم به دنبال یک هدیه و کادو مناسب برای همسر یا مادر خود هستید . نمیدانید چه چیزی هدیه دهید تا پایان خبر همراه ما باشید.

هدیه مناسب روز مادر چیست ؟ | مناسب ترین کادو برای روز مادر

به گزارش شمانیوز :روز مادر در ایران همزمان با روز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) جشن گرفته میشود. در روز مادر شما میتوانید هدیه های مختلف از کوچک تا بزرگ به مادر یا همسر خود کادو بدهید. شاید انتخاب هدیه  روز مادر سخت باشد. در این خبر سعی کرده ایم چند نمونه کوچک کادو برای روز مادر را به شما معرفی کنیم. 

 

زیورآلات

زیورآلات مختلف برای همه خانم ها یک هدیه جذاب و به یاد ماندنی است. گردنبد، دستبند و انگشتر ها می توانند یک انتخاب بی نظیر برای هدیه روز مادر باشند. البته، اگر بخواهید زیورآلات طلا بخرید قطعاً باید هزینه نسبتاً زیادی را بپردازید. به همین دلیل است که خرید اینگونه هدایا را معمولاً پدر ها انجام می دهند. روز مادر در فرهنگ ما روز زن هم هست و مردان می توانند برای همسر خود طلا هدیه بخرند. علاوه بر این، زیور آلات نقره هم جلوه و زیبایی خاصی دارند و با هزینه معقول تری هم می توانید آن ها را خریداری کنید.

 

 کیف و کفش

از دیگر انتخاب های خوب برای هدیه دادن به مادران می توانیم به کیف وکفش های متنوع اشاره کنیم. یک کفش راحت و مناسب پیاده روی می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. فرقی نمی کند که مادر شما شاغل است یا خانه دار در هر صورت یک کفش راحت می تواند به او بسیار کمک کند. حتی اگر مادر شما سن زیادی دارد می توانید با یک کفش طبی راه رفتن را برای او راحت تر کنید. همچنین، خانم ها همیشه وسایل زیادی را همراه خود می برند و به یک کیف جادار نیاز دارند. به همین دلیل، خرید کیف در سایز های متنوع می تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

هدیه روز مادر

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن ها برای هر مناسبتی یک هدیه بی دردسر و راحت هستند. البته به شرط آنکه بدانید طرف مقابل شما از چه نوع رایحه هایی خوشش می آید. در این صورت کار شما بسیار راحت است. یک عطر با بوی خوشایند تهیه می کنید. حالا هدیه ای دارید که هم از نظر ظاهری جذاب است و هم بسیار کاربردی است. اگر توان صرف هزینه زیاد را دارید به سراغ عطر های فرانسوی بروید. در غیر این صورت، عطر های تولید امارات هم می توانند گزینه مناسبی باشند. در خرید عطر و ادکلن به کیفیت، ماندگاری و پخش بو توجه کنید.

 

 محصولات مراقبت از پوست و مو

با افزایش سن و پا گذاشتنن به دوران میانسالی، پوست و موی ما به مراقبت بیشتری احتیاج خواهد داشت. این مراقبت ها عمدتاً شامل جلوگیری از ریزش و سفیدی مو، جلوگیری از ایجاد چروک های پوستی یا کاهش آن ها، مبارزه با لک های پوستی و شاداب نگه داشتن پوست و مو می شود. بر این اساس، می توانید هدیه روز مادر را از بین محصولات مراقبت از پوست و انتخاب کنید. سرم های مختلف، کرم های دور چشم، ماسک مو و.. می توانند گزینه های انتخابی شما باشند. به یاد داشته باشید که در خرید این محصولات، خرید از فروشگاه معتبر، برند های شناخته شده و محصولات اورجینال بسیار مهم است.

 

لباس

پیشنهاد بعدی ما برای هدیه روز مادر، خرید لباس است. پوشاک خود یک حوزه وسیع با تنوع بسیار بالا را شامل می شود. انتخاب از میان لباس های مختلف می تواند به نیاز ها و البته سلیقه مادر شما بستگی داشته باشد. در کل، خرید شال و روسری یا لباس ها و پیراهن های فری سایز می تواند گزینه مناسب تری باشد. مثلاً خرید شلوار کمی سخت است چون باید سایز دقیق را بدانید و انتخاب مناسبی داشته باشید. در هر صورت اگر انتخاب شما لباس است، به یاد داشته باشید که همیشه زیبایی در سادگی است.

 

 ساعت مچی

ساعت یک هدیه کلاسیک و البته بسیار دوست داشتنی است. خرید یک ساعت مجلسی استیل می تواند هدیه بی نظیری برای مادر شما باشد. اصولاً ساعت ها نقش پر رنگی در استایل های مختلف ایفا می کنند. پس اگر مادر شما به خوشتیپی اهمیت می دهد، حتما ساعت مچی را در بین هدایای احتمالی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر مادرتان به صورت روزمره از ساعت ستفاده می کند، ساعت های اسپورت با بند چرمی انتخاب بهتری هستند.

 

گل طبیعی

گل های طبیعی نماد زندگی هستند و به افراد انرژی مثبت می بخشند. اگر خواستید برای هدیه روز مادر گل بخرید، بهتر است گل های آپارتمانی با گلدان را انتخاب کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. البته، چند شاخه گل رز یا نرگس یا هر گلی که مادرتان دوست دارد هم می تواند هدیه ای جذاب باشد. گل ها را می توانید در کنار یک کادو دیگر هم قرار دهید. اینگونه جلوه هدیه شما بیشتر می شود.

 

 کتاب

اگر مادر شما از مطالعه کردن لذت می برد، بدون فکر کردن بیش از حد، یک کتاب مناسب انتخاب کنید. این که کتاب خریداری شده چه موضوعی داشته باشد کاملاً به علایق مادرتان برمی گردد. کتاب های شعر، رمان و کتاب های فلسفی می توانند انتخاب هاب خوبی باشند. فراموش نکنید که در صفحه اول کتاب یک دلنوشته بنویسید و به مادر خود ابراز عشق کنید. به این ترتیب، هربار که کتاب را ورق می زند به شما و محبتتان فکر می کند.

 

 ماگ سفارشی

ماگ ها امروزه به محصولات پر طرفداری تبدیل شده اند. شما هم برای هدیه روز مادر می توانید یک ماگ تهیه کنید. البته، این امکان را هم دارید که با یک جمله یا یک تصویر سفارشی، این محصول را به یک کادو ویژه و منحصر به فرد تبدیل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied