شمانیوز
شما نیوز

دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه برگزار خواهد شد

دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه برگزار خواهد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از برگزاری دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه درشهرستان همدان به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر خبر داد.

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی همدان ، یوسف شعبانی در گفتگو با واحد روابط عمومی گفت: دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در شهرستان همدان ۱۰ ،۱۱ و۱۲ دی ماه در کانون های فرهنگی واقع در محله های حاشیه نشین شهر همدان برگزار خواهد شد .

وی افزود:این جشنواره  با هدف ارائه خدمات مهارت آموزی متناسب با اقلیم و ظرفیت های بومی، خدمات مشاوره،خدمات کاریابی با محوریت مشاغل خانگی ومشاوره شغلی  روانشناسی و مددکاری و همچنین مستقر شدن اورژانس اجتماعی در محل پایگاه جهادی ، ونیز میز خدمت با امکان ارائه خدمت جهت پوشش بیمه زنان خانه‌دار با عنوان «پویش هدیه به همسر»  وپوشش بیمه‌ای دختران دانشجو با عنوان «پویش هدیه به دختران» و پوشش بیمه روستایی و عشایر و خدمات درمانی و غربالگری در این جشنواره به عموم مردم با اولویت  بانوان ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در خصوص پویش هدیه به همسر و دختر گفت: این جشنواره فرصتی است که همسران، پدرها و برادران از طریق افتتاح بیمه زنان خانه‌دار و دختران دانشجو زنان و دختران خود را تحت  پوشش بیمه‌ای قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی