شمانیوز
شما نیوز

مریم مومن | بچگی مریم مومن

ویدیو | مریم مومن از لات بازی دوران بچگی اش می گویید

مریم مومن بازیگر ایرانی و مشهور سریال بانوی عمارت از شر بودن دوران بچگی اش میگویید در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ویدیو | مریم مومن از لات بازی دوران بچگی اش می گویید

به گزارش شمانیوز : مریم مومن  بازیگر جوان کشورمان است که در سال 1377 در مشگین شهر که در زبان عامیانه مشکین شهر خوانده می شود متولد شد و تمام کودکی اش در این شهر گذشت. او اصالتا ترک است و درنتیجه ترک زبان محسوب می شود. تحصیلات مریم مومن لیسانس در رشته بازیگری است. او به دلیل بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت معروف شده است.

مریم مومن یک برادر به نام امیررضا داشت که در 17 سالگی به دلیل نامعلومی فوت شد و درنتیجه این بازیگر کشورمان تک فرزند است. خانواده  مریم مومن مانند بسیاری از پدر و مادرها دوست داشتند که فرزندشان در رشته های مهندسی یا پزشکی درس بخواند و با بازیگر شدن او به شدت مخالف بودند اما مریم مومن به دلیل علاقه اش به بایگری در دانشگاه این رشته را انتخاب کرد. مشوق او در این عرصه هنری خاله اش بود. پدر و مادر مریم مومن وقتی او 9 سال داشت طلاق گرفتند. پدر مریم مومن نوازنده نی و مادرش هم سوارکار است. مریم مومن در کودکی بسیار شیطنت می کرد و جزو دانش آموزان شلوغ و شیطون در مدرسه به شمار می رفت؛ به گونه ای که پدرش او را اوغلوم یعنی پسرم صدا می زند. مریم مومن عاشق آلوچه و لواشک است.

مریم مومن درباره جدایی و طلاق پدر و مادرش گفته بود: من یک شبه بزرگ شدم؛ در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند. من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد از طلاق انتخاب کنم. زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر، من از حد فشار خون دماغ شدم. یادمه قاضی به حالم گریه کرد و درنهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی