شمانیوز
شما نیوز

میلاد سرلک

میلاد سرلک از پرسپولیس جدا شد

میلاد سرلک از پرسپولیس جدا شد

هافبک پرسپولیس مشمول قانون معافیت از خدمت سربازی تا پایان فصل جاری نمی‌شود و باید خود را برای گذراندن این دوران آماده کند.

به گزارش شمانیوز؛ میلاد سرلک در بین بازیکنانی که در آستانه اعزام خدمت سربازی بوده‌اند، در طول یک‌سال اخیر خبرسازترین چهره بوده و خبرهای ضدونقیضی درباره اعزام یا عدم اعزام او به خدمت سربازی به میان آمده است. با توجه به پایان معافیت تحصیلی او و گذر از 28 سالگی، هافبک پرسپولیس امیدوار بود که بتواند با توجه به قانون معافیت سربازان ملی تا 30 سالگی، به تیم ملی دعوت شود و 6 ماه خدمت خود را به تعویق بیندازد که این اتفاق در شهریورماه رخ داد.

هافبک پرسپولیس پیش از آغاز فیفادی ماه سپتامبر در آستانه اعزام به خدمت سربازی قرار داشت و به نظر می‌رسید که او پیش از پایان نیم‌فصل نخست از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا خواهد شد اما دعوت به اردوی ملی باعث شد تا 6 ماه دوره خدمت او به تعویق بیفتد و همچنان در جمع سرخ‌پوشان پایتخت ماندنی شد. طبق آخرین استعلامات انجام شده از سازمان نظام وظیفه، میلاد سرلک تا اول اسفندماه از خدمت سربازی معاف است و عدم دعوت او به تیم ملی باعث شده تا دوره معافیت هافبک پرسپولیس تمدید نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی