شمانیوز
شما نیوز

احسان علیخانی | استوری احسان علیخانی

استوری علیخانی به حادثه کرمان | استوری احسان علیخانی غوغا به پا کرد

احسان علیخانی در واکنش به حادثه کرمان یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد

استوری علیخانی به حادثه کرمان | استوری احسان علیخانی غوغا به پا کرد

به گزارش شمانیوز :احسان علیخانی در واکنش به حادثه تروریستی کرمان یک استوری منتشر کرد. استوری احسان علیخانی مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. احسان علیخانی مجری و برنامه‌ساز حرفه‌ای است. احسان علیخانی با برنامه ماه عسل به شدت مشهور شد. در ادامه استوری استوری احسان علیخانی را مشاهده می‌کنید.

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند.

 

شهرت احسان علیخانی

احسان علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده و بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان با اجرای برنامه پسرای ایرونی در تلویزیون کارش را آغاز نمود. سال 1383 اجرای برنامه صبح آمد را برعهده داشت و با دستیابی به شهرت از سال 1384 اجرای برنامه جزر و مد و بعد از آن برنامه ماه عسل را برعهده گرفت.

جالب است بدانید در سال 87 بخاطر مشکلات سلیقه ای اجرای برنامه ماه عسل به محسن افشانی سپرده شد اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی