شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما | استایل بهاره رهنما

جدیدترین عکس بهاره رهنما کولاک کرد | خانم بازیگر روز به روز جوان تر میشه !

بهاره رهنما یک عکس جدید منتشر کرده است که به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

جدیدترین عکس بهاره رهنما کولاک کرد | خانم بازیگر روز به روز جوان تر میشه !

به گزارش شمانیوز :عکسی جدید از بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده است. این عکس جدید بهاره رهنما به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه ایرانی است. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، کارگردانی نیز می‌کند. در ادامه عکس جدید بهاره رهنما را مشاهده می‌کند.

بهاره رهنما

شهرت بهاره رهنما

در سال ۱۳۸۰ با فیلم «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال ۸۱ و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال ۱۳۸۷ مشهور شد.اوج درخشش او با تلویزیون در سال ۱۳۸۵ با سریال «زیرزمین» شروع شد.

 

ازدواج اول بهاره رهنما

بهاره رهنما اولین بار سال ۱۳۷۰ که ۱۷ ساله و دانشجو بود مسیر بازگشت از دانشگاه به خانه بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خانی ۲۶ ساله آشنا شد.این دو بعد از چند سال دوستی در نهایت سال ۱۳۷۳ باهم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک دختر بنام پریا شد.بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

 

ازدواج دوم

خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۴۴ سالگی خبر ازدواج دوم خود با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد.این ازدواج  نیز به جدایی ختم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی