شمانیوز
شما نیوز

۲۹ هزار همدانی وام ازدواج یا فرزندآوری دریافت کردند

۲۹ هزار همدانی وام ازدواج یا فرزندآوری دریافت کردند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان با بیان اینکه ۲۹ هزار شهروند استان از ابتدای امسال تاکنون وام ازدواج و فرزندآوری دریافت کردند،گفت: مجموع تسهیلات ارایه شده ۳۷ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش شما نیوز، حسن پیمانی در نخستین شورای اطلاع رسانی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی استان همدان افزود: ۱۴ هزار و ۷۶۱ نفر از این تعداد تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند و سایرین نیز وام ازدواج گرفته اند.

وی اظهار کرد: میزان تسهیلات ارایه شده در زمینه فرزندآوری هشت هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: ۲۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال از تسهیلات یاد شده نیز در قالب وام های ازدواج به زوجین همدانی پرداخت شده است.

پیمانی با بیان اینکه سالانه مبالغ قابل توجهی از منابع کشور در جهت حمایت از ازدواج جوانان، فرزندآوری، کمک به مشاغل خانگی، توسعه کسب و کارها و حمایت از بخش تولید، صنعت و صادرات به عنوان تسهیلات پرداخت می شود، گفت: تسهیلات فرزندآوری و ازدواج با هدف پیشبرد اهداف قانون جوانی جمعیت و کمک به ازدواج جوانان پرداخت می شود و از رسانه ها و روابط عمومی بانک ها درخواست داریم تا در جهت امیدآفزینی به جامعه و انعکاس آمار مربوط به این بخش را منعکس کنند.

وی با تاکید بر هم افزایی میان روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی استان،افزود: خیلی از آمارها و عملکردهای مرتبط با دستگاه های این وزارتخانه آن طور که باید و شایسته است به اطلاع جامعه نمی رسد بنابراین باید در این حوزه تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای دولت و نظام،گفت: باید مردم در جریان خدمات دستگاه های مختلف قرار بگیرند.

پیمانی در ادامه خواستار ارتباط و تعامل بهتر و بیشتر دستگاه های عضو با رسانه ها شد و افزود: اعضای شورای اطلاع رسانی دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد باید هر هفته یک خبر خوب و امیدبخش را تهیه و اطلاع رسانی کنند.

در پایان این نشست، احکام اعضای شواری اطلاع رسانی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی استان همدان به اعضا تقدیم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی