شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | نقل و انتقالات پرسپولیس

خبر خوش برای پرسپولیسی ها | این ستاره راهی پرسپولیس شد

شایعاتی درباره انتقال خدابنده لو به پرسپولیس منتشر شده است که جزییات آن را در خبر زیر میخوانید.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها | این ستاره راهی پرسپولیس شد

به گزارش شمانیوز :خبرهای زیادی  درباره نقل و انتقالات پرسپولیس مطرح است. پرسپولیس در نیم فصل دوم تصمی دارد یک تیم کهکشانی بسازد. مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان به احتمال برکناری ساکت الهامی از هدایت این تیم و همچنین مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای انتقال خدابنده‌لو واکنش نشان داد.

ادامه همکاری ساکت الهامی با تیم مس رفسنجان برای نیم‌فصل دوم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه در این‌خصوص صحبت‌هایی را مطرح کرده است که در زیر می‌خوانید:

باتوجه به این‌که وضعیت سرمربی مشخص نیست، هنوز تمرینات را شروع نکردیم و منتظریم تا کمیته ورزش شرکت مس نتیجه بررسی خود را برای ادامه همکاری با آقای الهامی به ما اعلام کنند.

اینکه بازیکنان اعلام کرده‌اند که تا زمانی که مطالبات خود را دریافت نکنند، در تمرین حاضر نخواهند شد، صحت ندارد.

هنوز تکلیف سرمربی مس رفسنجان مشخص نیست، با هیچ بازیکنی هنوز برای نیم‌فصل دوم مذاکره نکردیم و این موضوعات کاملاً شایعه است.

درباره جدایی خدابنده‌لو با پرسپولیس مذاکراتی صورت گرفته اما هنوز به توافق نهایی نرسیدیم و این بازیکن با مس رفسنجان قرارداد دارد.

جدایی بازیکنانی مانند آذرباد و باقری شایعه است و هیچ بازیکنی غیر از خدابنده‌لو که آن‌ هم هنوز توافقی انجام نشده، از مس جدا نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied