شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | فال تاروت سه شنبه 3 بهمن را اینجا بخوانید

فال تاروت سه شنبه 3 بهمن را در زیر بخوانید .

فال تاروت روزانه | فال تاروت سه شنبه 3 بهمن را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز : فال تاروت یکی  از انواع  مختلف پیش گویی سرنوشت است. فال تاروت در قرون وسطی رواج داشته است. فال تاروت براساس کارتهایی که دارد انجام می شود. در ادامه فال تاروت سه شنبه 3 بهمن 1402 را در زیر بخوانید. 

 

فروردین

کارت تاروت: سه سکه

کاری که خوب انجام شود، می تواند پاداش خوبی به همراه داشته باشد. ممکن است هرگز مشهور یا در زمره ثروتمندان نشوید.

با این حال، انجام کار با مهارت و افتخار می تواند قلب شما را پر از شادی کند. لازم نیست یک شخص همیشه در کانون توجه قرار گیرد تا احساس کند از کارش قدردانی شده است؛ یک حس آرام سپاسگزاری کافیست.

 

اردیبهشت

کارت تاروت: ماه

یک نفر هست که کاملا با شما صادق نیست. از اینکه این شخص احساس می کند نمی تواند نزد شما بیاید و حقیقت را به شما بگوید، احساس ناامیدی دارید.

عدم صداقت او، مسئله عمیق تری را آشکار می کند: اینکه شما آنقدرها که فکر می کردید به هم نزدیک نیستید.

اگر نتوانید راه حلی برای نزدیک تر شدن و اصلاح رابطه بیابید، فاصله همچنان افزایش خواهد یافت.

 

خرداد

کارت تاروت: پادشاه چوبدست

سرتان را بالا بگیرید. شما یکی از سخت ترین مراحل زندگی خود را پشت سر گذاشته اید. اکنون می‌ توانید برای انجام فداکاری‌های لازمی که شما را به این نقطه رساند، پاداش‌ ها را درو کنید.

اگر انقدر فداکار نبودید، الان جایی که هستید قرار نداشتید. چیزهایی که اکنون دارید، به خاطر سخت کوشی هایی است که انجام داده اید.

 

تیر

کارت تاروت: ملکه سکه

تنها چیزی که نیاز دارید یک زن قوی در زندگی تان است که به شما ایمان داشته باشد و حاضر نباشد شما را رها کند. او آنچه را که شما قادر به انجامش هستید می بیند و مایل است به شما شدیدا عشق بورزد.

او هرگز شما را تنها نمی گذارد، و تشویق تان می کند که حتی زمانی که احساس می کنید اوضاع زندگی بهتر نمی شود، به خودتان ایمان داشته باشید.

 

مرداد

کارت تاروت: امپراتور

انرژی منفی همیشه بد نیست. خلق و خوی بد می تواند محرک قدرتمندی برای تغییر باشد. وقتی خسته هستید، روحیه جنگندگی شما می تواند شما را وادار کند که از آرامش ذهنی که در آن گیر افتاده اید بیرون بیایید.

ممکن است احساس کنید گیر افتاده اید، اما کمی ناامیدی و ناراحتی می تواند چیزی باشد که برای انجام کاری که پشت گوش می انداختید، لازم دارید.

 

شهریور

کارت تاروت: ستاره

تقدیر، شما را خواهد یافت! سرنوشت شما را به جایی می برد که باید باشید، اما نمی توانید از سرنوشت خود فرار کنید. همه چیز شما را به موقع به این مکان رسانده است.

سرنوشت شما تصادفی نیست. بلکه کاملا طراحی شده است. زندگی شما مجموع تمام تجربیات شماست. به روند جهان هستی اعتماد کنید.

 

مهر

کارت تاروت: رستاخیز

هدف زندگی شما چیست؟ ممکن است چیزی که فکر می کردید می خواهید، دیگر برایتان مهم نباشد. وضعیت شما تغییر کرده است و همه چیز در مسیر جدیدی تغییر کرده است.

کشف آنچه می خواهید، می تواند در حال حاضر چالش برانگیز باشد زیرا کاملا مطمئن نیستید. موقعیت خود را در نظر بگیرید و ایده هایتان را بررسی کنید. با گذشت زمان همه چیز را متوجه خواهید شد.

 

آبان

کارت تاروت: ده چوبدست

وقتی همه چیز خیلی گران است صرفه جویی خوب است. تا جایی که می توانید پس انداز کنید.

به جای خرید اقلامی که لزوما نمی‌ خواهید یا به آن‌ ها نیاز ندارید، پول تان را حفظ کنید. خارج از چارچوب فکر کنید. بعدا شگفت زده خواهید شد از اینکه چقدر همه چیز مقرون به صرفه تر خواهد شد.

 

آذر

کارت تاروت: شوالیه سکه

روزی که هیچ اتفاق خاصی نمی افتد هم می تواند روز خوبی باشد. نیازی نیست برنامه خود را صرفا برای اینکه هیجان انگیزتر باشد، شلوغ کنید.

یک روز کسل کننده، می تواند برای انجام کارهای خانه و فکر کردن به اینکه در آینده می خواهید چه کاری انجام دهید بسیار مناسب باشد.

 

دی

کارت تاروت: عشاق

موقعیت یا فردی را به زندگی خود جذب کرده اید که به شما کمک می کند تا همه چیز را از دید جدیدی ببینید.

شما به چالش کشیده می شوید که فراتر از آنچه می دانید و انتظار دارید را بنگرید تا بتوانید به عنوان یک فرد رشد کنید. تغییری که از عشق ناشی می شود چیز خوبی است!

 

بهمن

کارت تاروت: خورشید

امروز، روز خوبی خواهد بود. دیدگاه شما مستقیما بر نوع تجربه و احساس خوبی که در پایان روز دارید تاثیر می گذارد.

شروع ممکن است دشوار باشد، اما با کمی زمان، متعجب می شوید که چگونه همه چیز بدون نقص در جای خود قرار می گیرد.

 

اسفند

کارت تاروت: دو جام

عشق، چیز زیبایی است. هر دوی شما با هم به هماهنگی رسیده و همه چیز سر جای خود قرار گرفته است.

شما دنیا را از دریچه‌ ای یکسان می‌ بینید، بنابراین هیچ مشاجره یا نیازی به جنگیدن با یکدیگر وجود ندارد. شما با یکدیگر برابر هستید و زندگی را به عنوان یک تیم جلو می برید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied