شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اردبیل فردا شنبه 7 بهمن 1402

درخبر زیر جزییات تعطیلی مدارس استان اردبیل برای شنبه 7 بهمن 1402را میخوانید.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اردبیل فردا شنبه 7 بهمن 1402

به گزارش شمانیوز :با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در استان اردبیل، احتمال تعطیلی مدارس این استان در روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد. در خبر زیر به جزییات کامل تعطیلی مدارس این استان برای شنبه می پردازیم.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل

با توجه به این شرایط، احتمال تعطیلی مدارس استان اردبیل در روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد. تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص، بر عهده ستاد مدیریت بحران استان اردبیل است.

تاکنون، هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس استان اردبیل در روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ صادر نشده است. با این حال، والدین و دانش‌آموزان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل در همین مطلب ما را همراهی کنند و آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس اردبیل را منتشر خواهیم کرد.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، از روز جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲، سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود که در روز شنبه ۷ بهمن، شدت آن در مناطق مختلف استان افزایش می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود که در این روز، مناطق کوهستانی و سردسیر استان با بارش برف و کولاک شدید همراه باشد.

 

 تعطیلی برخی از مدارس اردبیل به دلیل برودت هوا

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل:

به دلیل برودت هوا، فعالیت‌های آموزشی در اردبیل و نمین پیش دبستانی و ابتدایی شهری و پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر، به‌صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد. 

همچنین در بیله سوار، جعفرآباد، هیر و شاهرود پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیر حضوری خواهد بود. 

به دلیل برودت شدید هوا در شهرستان نمین، فعالیت‌های آموزشی در روز شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دوره‌های پیش دبستانی‌، ابتدایی و دوره متوسطه روستایی دوره اول به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied