شمانیوز
شما نیوز

الناز شاکردوست | لباس الناز شاکردوست

لباس خز الناز شاکردوست همه رو شوکه کرد | این طرز لباس پوشیدن از خانم بازیگر بود

عکسی جدید از استایل خاص الناز شاکردوست بازیگذ ایرانی را در زیر مشاهده میکنید.

لباس خز الناز شاکردوست همه رو شوکه کرد | این طرز لباس پوشیدن از خانم بازیگر بود

به گزارش شمانیوز: عکسی از لباس عجیب الناز شاکردوست منتشر شده است.  این مانتو الناز شاکردوست مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. الناز شاکردوست بازیگر جوان ایرانی است. الناز شاکردوست برای فیلم شبی که ماه کامل شد سیمرغ بلورین دریافت کرد.  در ادامه عکس لباس عجیب الناز شاکردوست را مشاهده میکنید. 

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در یکی از محله‌های تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و دارای یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود می‌باشد. پدر الناز شاکردوست تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم "گل یخ" در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است. او با بازی در این فیلم به عرصه سینما وارد شد. شاکردوست در فیلم‌هایی مانند "مجردها"، "عروس فراری"، "قتل آنلاین"، "چه کسی امیر را کشت؟"، "چند می‌گیری گریه کنی؟"، "بی‌وفا"، "قاعده بازی"، "خدا نزدیک است"، "باد در علفزار می‌پیچد"، "کیش و مات"، "تو و من"، "رسوایی"، "بوی گندم" و "آتیش‌بازی" بازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی