شمانیوز
شما نیوز

بیمه مرکزی

رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان برگزار شد

رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان برگزار شد

از شرکت های برتر دانش بنیان و نهادهای مالی فعال در حوزه تامین مالی، تقدیر شد.

با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی، رییس مرکز استراتژی ریاست جمهوری،رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و تنی چند از مقامات اقتصادی و مدیران عامل بانک های کشور از شرکت های برگزیده در حوزه فناوری و دانش بنیان، قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، دکتر احسان خاندوزی _ وزیر امور اقتصادی و دارایی _ با اشاره به اهمیت نهادهای پولی و مالی در ارتقای سطح علمی و اجرایی شرکت های دانش بنیان و فناور از شبکه بانکی و بیمه ای درخواست کرد تا با بهره گیری از ابزار تسهیلات و تضامین و پوشش های متناسب با ریسک های موجود، حمایت خود را از زیست بوم فناوری و نوآوری گسترده تر کنند.

شایان ذکر است در این آیین که مدیران ارشد اکوسیستم دانش بنیان و مسئولان ارشد بیمه و بانک حضور داشتند از گزارش زیست بوم شرکت های دانش بنیان برای چهارمین سال پیاپی رونمایی شد.

گفتنی است دکتر علی استادهاشمی _ رئیس کل بیمه مرکزی _ در کنار دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر مصطفی زمانیان رییس مرکز استراتژی های ریاست جمهوری، دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر مسئولان ارشد  از برگزیدگان، تقدیر به عمل آوردند.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی