شمانیوز
شما نیوز

علی اصغر اعرابی

طلایی پوشان اصفهان با شمس آذر توافق کردند| نام اولین خرید سپاهان اعلام شد

تیم سپاهان برای جذب علی اصغر اعرابی، بازیکن سرعتی و تکنیکی شمس‌آذر به توافق با این تیم رسید.

طلایی پوشان اصفهان با شمس آذر توافق کردند| نام اولین خرید سپاهان اعلام شد

به گزارش شما‌نیوز، علی‌اصغر اعرابی (زاده ۱۱ اسفند ۱۳۷۴) بازیکن فوتبال اهل ایران است. علی اصغر اعرابی در پست مهاجم برای شمس آذر در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

علی‌اصغر اعرابی که نقش کلیدی در صعود شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر داشت و در دور رفت هم نمایش تاثیرگذاری در پست وینگر برای این تیم ارائه داد، مورد توجه ژوزه مورایس قرار گرفت و با طلایی پوشان اصفهان به توافق نهایی رسید.

طلایی پوشان اصفهان در نخستین اقدام برای تقویت تیم‌شان در نقل و انتقالات زمستانی سراغ یک بازیکن لیگ برتری رفتند و خیلی زود با باشگاه شمس‌آذر قزوین برای جذب یک بازیکن به توافق نهایی دست پیدا کردند.

این بازیکن تکنیکی و ریزنقش که پس از صعود شمس‌آذر در نقل و انتقالات تابستانی برای مدت کوتاهی راهی مس رفسنجان شد ولی خیلی زود به قزوین برگشت، در نیم‌فصل اول 14 بازی برای این تیم انجام داد و توانست دو گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد تا جزو مهره‌های کلیدی تیمش محسوب شود و با همین عملکرد مورد توجه سپاهان قرار بگیرد.

باشگاه سپاهان بنابر درخواست ژوزه مورایس برای جذب این بازیکن اقدام کرد و با باشگاه شمس‌آذر قزوین وارد مذاکره شد و توانست رضایت‌نامه اعرابی که حدودا 10 میلیارد تومان بود را پرداخت کند تا او را رسما به خدمت بگیرد.

اعرابی 27 ساله که بخاطر سرعت بالا و استارت‌های سریع خود از سمت راست و چپ زمین در زمان بازی‌ها جلب توجه می‌کند، در دیدار رفت لیگ برترمقابل سپاهان هم جزو بهترین‌های تیمش بود تا مورایس او را بپسندد و نامش را در اختیار باشگاه قرار بدهد و به‌عنوان اولین خرید زمستانی طلایی پوشان معرفی شود.

با وجود اینکه باشگاه سپاهان با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی برای پیوستن به این تیم وارد مذاکره شده بود، اما اعرابی را باید نخستین خرید طلایی پوشان دانست که مراحل انتقالش نهایی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied