شمانیوز
شما نیوز

ایرج نوذری | منوچهر نوذری

ویدیو | گفتگوی خاطره انگیز منوچهر نوذری با پسرش ایرج نوذری در صندلی داغ

در خبر زیر ویدویی خاطره انگیز از گفتگوی منوچهر نوذری با پسرش ایرج نوذری در صندلی داغ را مشاهده میکنید.

ویدیو | گفتگوی خاطره انگیز منوچهر نوذری با پسرش ایرج نوذری در صندلی داغ

به گزارش شمانیوز :ویدویی از گفتگوی منوچهر نوذری با پسرش ایرج نوذری در صندلی داغ منتشر شده است.ایرج نوذری بازیگر و مجری ایرانی است. ایرج نوذری فرزند مرحوم منوچهر نوذری است. ایرج نوذری تجربه کار در رادیو را نیز دارد. در ادامه ویدیویی جالب از گفتو گوی ایرج نوذری و پدر مرحومش را مشاده میکنید.

بیوگرافی ایرج نوذری

ایرج نوذی متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ در تهران، بازیگر و مجری ورزشکار است.فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته زبان شناسی می باشد که به زبان های مختلف بین المللی تسلط دارد.از ۵ سالگی کنار پدرش وارد رادیو شد و از ۲۸ سالگی بازیگری را شروع کرد و بیشتر به خاطر بازی در سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید.ایرج نوذری فرزند اول مرحوم منوچهر نوذری هنرپیشه و مجری با اصالت قزوینی می باشد و تنها خواهرش «نازنین» تحصیلکرده دکترای زبان اسپانیایی و نویسنده چندین کتاب است.بعد از سال ها کار رادیو بصورت رسمی در سال ۱۳۷۰ وقتی ۲۸ ساله بود با فیلم «اوینار» کنار چهره هایی چون حسین پناهی و محمدرضا شریفی نیا جلوی دوربین رفت.چند ماه بعد در فیلم «آخرین تلاش» بازی کرد که جمشید هاشم پور و عزت الله رمضانی فر هم حضور داشتند.

بعد از تجربه دو سینمایی و ازدواج تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و تحصیل به خارج از کشور بود به این ترتیب به مدت ۱۲ سال ساکن کشور هندوستان شد.

البته در این بین در دو سریال به نام های «جدی نگیرید» سال ۱۳۷۴ به کارگردانی سعید توکل و «سرنخ» سال ۱۳۷۵ به کارگردانی کیومرث پوراحمد حضور کوتاهی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied